2011. október 23.

Házi feladat 1 és 2

 Van némi szabadidőm és most két dolog is tönkre teheti a szürke unalmas kis óráimat, amit fejvakarással és rántott hús evésével tölthetnék. Ezeket az izgalmakat hátra hagyva vállaltam el két házi dolgozat megírását. Elsősorban annak érdekessége miatt, illetve saját határaim feszegetése miatt.
 Az történt ugyanis, hogy unokahugi megkérdezte, hogy lenne-e érkezésem erre a két dolgozatra, ami ugyan a téma szerint olyan messze van tőlem, mint anorexiástól a disznótor, de tudván, hogy ráérek, felcsigázhat a dolog. Gazdaságföldrajzi beadandókat ecsetelt. Korábban soha nem foglalkoztam még sem a tantárggyal, sem a témákkal mélyebben. Megtetszett, belevágtam. A lány, akinek írom, már megkérdezte emilben, hogy mennyibe fog ez neki fájni. Nem tudtam mit visszaírni neki. Megnéztem hát, hogy a fórumozók miket írnak ezzel kapcsolatban. Brutális árkülönbségeket láttam! 100-1000pénz/oldal között mozogtak átlagosan. Nem semmi a jóistentől! Megírtam a jánynak, hogy elküldöm a dolgozatokat, ha készen lesznek. Ha nem lesz brutálisan rossz, akkor amennyit gondol, fizessen a leírt tartományokon belül és természetesen reklámozzon is az egyetemista népeknek. Jönnek a vizsgaidőszakok és ez a marketing még beválhat! 
Remélem.
A másik házi feladatot ma este beszélem meg egy leánnyal, aki konkrétan otthoni, fizetős melóról tart majd egy kis tájékoztatót nekem. Állítólag japcsi cégeknek kellene adminisztratív munkát végezni itthon. A szkájpon kapom meg az instrukciókat este. Érdekes lesz.
Majd leírom, hogy van-e ebben ráció vagy sem, ha már megvolt az első szkájpos wörkmíítingem!
Most viszont ugrok vissza a dolihoz, hogy a megfelelő betűsorrendet kirakhassam a klaviatúrán található karakterekből és egy olvasható és legalább hármas szintet elérő remeket küldhessek megbízómnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...