2013. február 19.

I love Russia, Part XV. - Divat - Gosha Rubchinsky

 Keresgéltem, kutattam az után, hogy a fiatalok számára milyen ruhákat álmodtak meg erre az évre az orosz divattervezők. Ezt természetesen leszűkítettem a férfi divatra. Így leltem rá többek között Gosa Rubcsinszkíjre. Ő, leírása alapján a fiatal orosz generáció divattervezője. A központban a minőség és az exluzivitás áll a munkái terén. Szerencsére több általa tervezett ruha szigorúan korlátozott számban kapható. :)
Mottója a következő: "A kevesebb, több."

 És valóban így van! Kevesebb divatos és felvállalható ruhát tervez többeknek. Egyszerűen botrányos gúnyák futnak a neve alatt! Van, persze olyan is, amit én is szívesen hordanék, de jó néhány kollekciójáról és a mellékelt fotók alapján szerintem egyet értetek velem, hogy ezek a ruhák maszkimum a Népligetben flangáló, pár ezer forintért a testüket áruló fiataloknak lehet előnyös az üzlet megköttetéséhez!

Íme egy példa erre!

Az előző év őszi-téli szezonhoz elkészített divatfotókhoz (???) modellt álló fiúkat tekintve a lélegzetem is elakadt! Először a trágya szó jutott az eszembe a képeket látva, de ilyet én nem írok le, mert jó nevelést kaptam... Szóval, a képekről annyit, hogy a ruhák és a modellt állók egyaránt érdekesek. Nem igazán hihető, ugye?

Pedig, de!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...