2012. október 26.

Bréking nyúúzz! 2

 Na, kérem!
 
Ismét vagyok, mert lekéstem a korábbi vonatomat, így még 1 órát itt szöszölök.
De legalább elmondhatom, hogy beszéltem a statisztákkal az udvaron. Szépségek garmadája vonult fel!
Űristen! :)
 
 No, mostan az van, hogy ők, akik hófehérbe öltözve, szöszi parókával megtoldva - már, akinek kellett - masíroztak, azok egy sör reklám statisztái!
 Csak, hogy legyen csavar a sztoriban - bár eddig még nem utaltam rá -, ezek az európai legények és leányok, akik svédnek öltöztek, mind egy Ausztrál sörhöz adják magukat! :)
Nonszensz.
 A vicces pedig az, hogy greenbox technológiát alkalmazva, több ezer, millió, csillió nép lesz belőlük egy számítógépes progi által. És ez azért miatt kell, mert ők lesznek a sör habja!
 
 Ott fognak hullámozni és habozni a reklámban.
 
Akit érdekel, az holnap 2012.10.27-én megnézheti őket az Andrássy úton!
 
 Ne habozzatok!
 
:)
 
 Egyéb érdekes infók:
A szimpla (jaskarik, bítliszek - hátrányosabb arcúak, de tömegnek jók) statiszták napi 6.000.- pénzt kapnak + ebéd az egész napos vonulásért és habzásért.
A jaffábbak (szép arcúak és de/nem vállalnak a stáb buszában egy különbeszélgetést a forgatócsoport tagjaival) 9.000.- + kaja.
A legjobbak (akik vagy szuperkedvencszexilieblingek, vagy feküdtek, térdeltek, hajoltak), pedig húszan vannak és titkolnak mindent!
 
Na, ennyi!
 
Léptem!
 
Csoki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...