2012. január 19.

Boldogot!

 Bár én ma reggel nem énekeltem a telefonba - ahogy Ricsi tette! :) - a We wish you a merry christmas-t, de azért a miheztartás végett szeretettel beillesztem a dal kottáját, hogy tudd, én is szeretlek ám! :)

 És, hogy érezd a törődést én még egy plusz ajándékról is gondoskodom. Persze most csak virtuálisan. :( Gondoltam, hogy az alábbi ajándékötletem nagy sikert arathat nálad/nálatok! Vajon miért is? Ezt most nem feszegetem. De azért fogadd szeretettel a Mosdó navigátort! A kép alatt a hivatalos leírása olvasható! :)))

 

"A MOSDÓ NAVIGÁTORT öröm megpillantani.
Egyszerűen ragaszd fel a wc fedél belső oldalára (ragasztószalag van a hátoldalán) és amikor betántorogsz a fürdőszobába, a mozgásérzékelő érzékel téged, és nemes fénnyel köszönt majd  irányítva a mosdódba, majd lekapcsol, miután távozol. Ráadásul tudja, hogy az ülés fent van-e avagy sem - vörös fény ha fel van hajtva, ha pedig le, akkor zöld. Egy briliáns ötlet, azért, hogy a félálom ne ébredéssé alakuljon át." - olvasható a bigyó shop oldalán.
 
 De azért gondoltam ám rád! Anyuék, ha már felétek járnak, akkor küldök velük szombaton egy kis rágcsálni valót. Emlékszem, hogy gyerekkorunkban ilyet sokat ettünk és nagyon szerettük. Remélem, hogy te nem fogsz rá emlékezni, mert ha igen, akkor már te is hivatalosan öreglány vagy! :)
 

 Boldog Szülinapot Hugi!

 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm ezt a jóságos szülcsinapcsi köszöntőt!! :) Ha már nagyon nem úgy alakult, ahogy szerettem volna, mégis jó volt, mert sokan gondoltatok rám!! És csak ez számít!!
    Wcdeszkásérzékelőslámpás okosság kell nekem!!:D
    Remélem a rágcsa az újdonság erejével fog rám hatni, mert nem akarok ÖREGLÁNY lenni!!:D
    Puszcsy-lávcsy!:D

    VálaszTörlés
  2. Aranydrágatündérmókusbárány Dax-Lee!

    Eltúlzott szeretetömlengést küldök feléd!

    A szóhasználatod eléggé hajmeresztő. :D (Ahogy a köszöntésem is, de így már egálban vagyunk)
    Tudod, hogy Te vagy a legkedvesebb hugicám! Amint lesz érkezésem rá, be fogom szerezni ezt a hiánypótló eszközt!

    "Puszcsy-lávcsy" - hogy én ettől mennyire tudok hányni! :D De azért szeretlek!

    Csak nem most és nem nagyon.

    Imádlak!

    Csókság nektek!
    (persze csak annak, aki igényli!) :DD

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...