2012. január 3.

Mit tehettem volna? - Reblog

 Egy kedves közös ismerős a blogom révén - akinek ezúton köszönöm a megtisztelő bizalmat és a klaviatúra helyes sorrendben leütött billentyűzetébe vetett hitét - beajánlott engem egy weboldalra, ahol kibonthatom szárnyaim a múzsa csókja után.

 Ez volt annak a levélnek a tartalma, amit ma délután kaptam és olvastam. A levél írójának felkérésére még nem mondtam bizonytalan igent, határozott talánt és ellenszenves nemet sem. A blogján megjelent legutóbbi versére viszont küldtem egy válaszverset. Ha ez tetszik neki, akkor rábólintok a felkérésre és publikálok verset, novellát, képet és képtelenségeket, ami éppen foglalkoztat a levélben jelzett blogra, melynek neve: Kéznyomok.

 A blogon olvasható vers így szólt (a címre kattanva elérhető a blogoló oldala):

 

Mit tehetsz

 

Megfogni egy tócsát

felemelni az eget

felforralni a forrást

jegelni a jeget

 

ezt mind megteszed

 

felemelni az űrt és

betölteni a teret

visszahúzni a múlást

az órákba tört tűnést

 

soha nem teheted

 

add hát amid van

töröld a nincseket

tér és idő között hal –

tedd elé kezed

 

 A válaszom versben fogalmaztam meg. A következő pár sor az én lelki állapotomat tükrözi, miközben a verset tükrözi.



Válaszvers


Repülni fogott kézzel
átlátni a testen
cukrot keverni a mézzel
meglelni mit nem kerestem

csak miattad tudom

Félni a kiejtett szótól
megbánni a tegnapot
menekülni a jótól
többé már nem fogok

soha meg nem unom

két szemed tükrét nézni
a föld felett lebegni
az életet végre élni
s a jövő emlékeit szeretni.

 

 

 Kíváncsi vagyok, hogy a versíró-blogoló milyen véleménnyel lesz fenti soraimról és persze nagyon várom titokzatos (vagy tán mégsem? :) ) olvasóm kritikáját is, hogy érdemes vagyok-e kéznyomot hagyni egy másik fórumon is.

 És persze nem akarom kettejüket kiközösíteni a tekintetben, hogy csak tőlük várok észrevételt. Írjon bárki nyugodtan. Szívesen fogadom a kritikát. Persze csak a jókat :).

Csak vicceltem.

Jöjjenek az őszinte kritikák is! Legfeljebb én is küldök majd a feladójának csúnya, meztelen nénis képeket. Vagy ezt már elsütöttem volna valakinek, mint félelmemet, hogy valaki majd dühében így hackeli meg az oldalam? :)

 Dézsa vű

:)

11 megjegyzés:

  1. nem vagyok nagy versrajongó, de tetszik, főleg az első 4 sora =) hajrá, írj csak.

    VálaszTörlés
  2. Csak jó kritikákat? Oké. Jó ez a vers.

    Csak vicceltem.
    Nyugi, csak tréfáltam, amikor azt mondtam, hogy csak vicceltem.

    Szeretek viccelni, és a blogod alapján te is kedveled a tréfát.
    A vers? Azt hiszem, értem: a párkapcsolat(od) bizakodó himnusza, és boldog helyzetjelentés is egyben. Nem szeretném illúzióba ringatni magam (;)), ezért azt mondom, nem csak az első négy sora jó, bár kétségkívül az ezekben rendszerré kapcsolt metaforák a legvonzóbbak a számomra is. Ízlelgettem is a cukrozott mézet, amely ellen a fogyasztóvédelem hajtóvadászatot szokott indítani a piacokon, de a lélek táplálékaként csakugyan fenséges az. Kár, hogy sokan nem férnek hozzá egy egész életen át. Azt azonban szívesen vitatnám, hogy olyasmit találsz, amit nem kerestél. Vagy, ha mégis, akkor nem világos, hogy mi az. Megjegyzem, nem vagyok párkapcsolati szakértő, ezért könnyen a naivság vádja érhet engem emiatt. :)

    VálaszTörlés
  3. a válasz az eredeti versre írt kommented alatt.

    VálaszTörlés
  4. nahát Kollegák... elkápráztatnak menten. =)

    VálaszTörlés
  5. Re-válaszvers

    Amint engednéd fognám a kezed
    mikor ébrednél már repülnék Veled
    s mikor izét érzed ennek
    a cukor méz csak keserű lehet

    higgyél nekem

    Nem félni a szótól
    soha bánni a tegnapot s jelent
    fogadni mindazt ami pótol
    mindent Neked

    soha meg nem unom

    Mit Te adsz nekem
    keresni ami jó Neked
    mit letenni csak tudok
    soha el nem múlón

    VálaszTörlés
  6. Őrült vagy! :))))

    Hamarosan Re!

    VálaszTörlés
  7. Tucatnak - is.

    Nem, nem voltál Te otromba! Azt hiszem én. De nem igazodom el teljesen - talán csak éppen alig - a Ti nekem tetsző - világotokban. Kevesebbet kellene beszélnem. Legalábbis, míg meg nem értettem. Elnézést.

    VálaszTörlés
  8. Hé! Megállj!

    Mit érzek? Égett fogzománc szagot?
    A fűrész tán terád is tejhabot csapott?
    Dehogy vagy otromba, csupaszív legény!
    S nékem is csak szavam, nem lelkem kemény!

    Jer vissza, kérlek, és ülj le közibénk!
    Ne hidd hogy e világot csak te nem ismered!
    Hogy minden oly egyszerű, rég' mi is azt hivénk,
    Jöjj, hadd kergessük az illúziót együtt veled!

    Én ilyen vagyok, te olyan, sértődésnek helye nincs!
    A láncfűrész pihen. Nézz rám, mosolyod drága kincs! :)

    VálaszTörlés
  9. oké! Persze, hogy maradok :)! És senkire se haragszom! Az ilyesmi bennem nem szokott lakozni - megbántani még kevésbé lehet és nem is akarok!Keblemre Tucat!!!:):)

    VálaszTörlés
  10. Hú! Akkor a keblemre öleléssel várok míg felgyógyulsz!
    De nagyon köszönöm, hogy nem félsz tőlem - még éjjel sem...:)

    VálaszTörlés
  11. Hát az emailt elfeledtem. Megnézem és válaszolok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...