2012. április 14.

ReStart

 Tegnap kora estére ígértem magam, de annyira fáradt voltam és a netem is vacakolt, hogy egy sort sem írtam. Ezt most bepótolandó következzék a korábbiakkal ellentétben már betonbiztos hír:

 Hétfőtől, végre 100%, hogy újra munkába állok! 


Reggel 9 órától ismét lesz munkaviszonyom, ami azt is jelenti egyben, hogy rendeződni fogok anyagilag. Legalábbis őszig, amíg tart a fix törlesztő részletem. Most igyekszem kiélvezni az új munkahely adta élményeket. Annyira vártam már ezt a régi-új érzést! 

 Tanulhatok ismét, mint a güzü. Fősuli után azt gondoltam, hogy leteszem a nyelvvizsgát, aztán abbafejeztem magam a tanulás terén. Ez persze nem így lett. Azóta minden évben tanultam valami újat, ami egy szakmához kell. Pedig én már nem szándékoztam könyvek, jegyzetek felett görnyedni éjszakákon át. Csak úgy öregesen gondoltam az életem hátralévő részét: dolgozom, hazamegyek, élek, pont. Persze így lehet, hogy unalmasabb lenne az élet, de szeretnék néha "unatkozni" - gondoltam egykoron.

 De én az elmúlt időszakban már jól kiunatkoztam magam. Jöhetnek az új izgalmak!

Hétfő. Reggel 9 óra. Budapest. ReStart. 

Poczok ismét állományba kerül!

Most összekészítem a papírjaimat. Bepakolok egy hétre való ruhát. Készítek egy listát, hogy semmi se maradjon itthon, ami kellhet. Ez persze biztosan nem lesz így, mert a szita agyam miatt, mindig valami fontos itthon marad, bárhová is utazom.

 Azt, hogy Zsenitől távol leszek, már megbeszéltük. Egyébként sem kellene emiatt aggódnunk, mert sem ő, sem én nem fogunk unatkozni. Én munka után vagy öcséméknél leszek Pesten, vagy hazautazom. Ezek majd kialakulnak. Annyira izgalmas lesz az életem a következő napokban! Ha nem izgulnék annyira a változás miatt, akkor lehetne velem fogatni madarat. Igazság szerint a változásoktól a frászt kapom, de majd megszokom, edzett leszek előbb-utóbb. Az a lényeg, hogy a holtpontról elmozdulni látszik az életem!

1 megjegyzés:

  1. Nnna! Jó' van Poczok! Örülök! Meg a korábbi, veled kapcsolatos ismereteim alapján azt is sejtem, hogy az esetleg szükséges, újabb diplomamunkád elkészítése sem okoz majd neked komolyabb fejtörést, mert kialakult technikád van az ilyen problémák gyors megoldására - és ezzel e honban nem is vagy egyedül. :D
    Hajrá!
    Az a kép meg remekül mutatja be a pestiek szkepszisét és zártságát: az újságolvasó mukit cseppet sem zavarja, hogy megállt az idő körülötte. Jól elvan. Igaza is van: csend, nyugalom, béke, szél se rezdül, senki és semmi se zavarja. De mi lesz, ha hirtelen, robbanásszerű ingerek kibocsájtásával újra indul az élet..., mint a tied hétfőn reggel? ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...