2012. április 2.

Megnyugodhatunk - Na, persze! ...

 Végre! Emberek milliói fújták ki tegnap a levegőt, amit Snitt Plagi Pál tegnapi, nagy bejelentés előtt letüdőztek. De úgy láttam, hogy még tegnap kora délutánig sem homályosította fel őt senki, hogy miért is volt ez a hiszti miatta országszerte. Nekem úgy tűnt, hogy még mindig nem fogta fel a plágium lényegét. Viszont a felszólalása, amelyben lemondott posztjáról nagyon érdekes, egyedi, az ominózus, várt mondaton túl, újat nem mondó volt. De ennyi felesleges és bárgyú magyarázatot még életemben nem (hazudtam! Torgyán doktor szelleme bevillant előttem!) keveset hallottam. Nem mondom, érzelmekre ható beszédet mondott. Végül is az értetlenség, a meglepődés, a felháborodás és a megnyugvás is érzelmek...
 Nem tudom, hogy ki és milyen célból túrt bele abba a kisdoktori dolgozatba, de én szeretnék végre egy olyan kormányt az ország élén, ahol olyan emberek ülnek, akik munkássága, eredményeik, előéletük nem kelt másban megütközést. 

Biztosan nincsen sok kicsiny országunkban az ilyen kvalitású emberből, de egy parlamentnyi azért csak akad!

A beígért bírósági hercehurcát és az új doktoriját nagyon várom! Bár szerintem előbb lesz armageddon, mint saját kútfőből előkapart doktori értekezés. Az viszont szembe került szappanhabként dolgozik bennem, hogy a köztársasági elnöknek járó juttatásokat ezek után is kapni fogja! Ezen még kellene dolgozni egy kicsit! Adófizetők pénzéből irodát, autót, testőrséget, bérdolgozatírókat... fenntartani?! 

Én most szólok! Engem ne is keressen meg, hogy helyette írjak meg akár egy fejezetet is! Nahát.

5 megjegyzés:

  1. A "fejezet" nem elipszilonos? Így: felyezet. Nem? :S ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komojan?

      Tééényleg!!! Hiszen a fejezet egy régi szavunk!!! A régi szavaink közül sokat LY-nal írnak. Köszönöm, hogy szóltál!

      Hiszen tök egyszerű az egész!
      Könyvek már régen is voltak. Ergo fejezetek is. Tehát a szó hejesen :) így írandó:

      Felyezet.

      Most egy kicsit azért miatt bizonytalanodtam (hűűű!, alig bírtam leírni!), mert eszembe jutott Hátrányosarcú Erzsi néni, a volt magyar tanárnőm. Ő azt mondta volt, hogy ha nem vagyunk biztosak abban, hogy egy szót hogyan is kell leírnunk hejesen, akkor a legjobb, ha a szó tövét fügyellyük meg.

      Tehát a szavunk szótöve mi lehet?

      Felyezet - Fely

      Ennek semmi értelme van.

      Fejezet - Fej

      Ez már okéjjos!

      Tehát mégis inkább újból remódosítást viszek véghez! A szó hejesen így írandó:

      Fejezet.
      (hiszen a szó szótöve a fej!)

      :DDDDD

      Törlés
  2. Én már írtam közmunkásként iskolaigazgatónak szakdolgozatot. Le is köpném bármikor, ha nem sajnálnám a nyálam, hogy összeróberteződik. :-)

    Amúgy Poczi, mindketten ismerünk olyan emberpéldányt, aki parlamentbe való lenne. Azért nem fog oda kerülni, mert igazságos és becsületes és nem összehazudta a karrierjét, hanem napi 16 órát dolgozik a területének életben tartásáért. Pancser. Nem hogy felbérelne valakit. Nem is lenne művészetoktatás az országban és a Zeneakadémia már Fluortomi Legózdája volna.
    Elhivatottságot nem tanítanak egyetemen és plagizálni sem lehet. Ritka jelenség ez a Parlamentben... január 20- án járt ott legutóbb. ^_^

    Pusszantlak Drágám! :-) Csak mert épp azt nézem.
    Visszajáró olvasód, barátosnéd, Nati. De pszt, itt sem voltam! Én nem politizálok, mert fúúúúj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csóktömb Neked is!

      Egyébként én sem akartam politizálni (direkt módon), de ez a Pali madár annyira szétzilálta az idegeimet a hülyeségeivel, hogy muszáj volt kiírnom magamból. Meg azt sem értem, hogy miért kell egy olyan embert (bocs, ez erős volt) az ország élére engedni, akiről még az űrből is látszik a seggéből kilógó pálca, amin mozgatták őt?!
      Ráadásul a beszédeivel és legendásan rossz helyesírásával elérte nálam (is) a zéró tolerancia bevezetését irányában.

      És melegként még nem is tiltakoztam az ellen, hogy miért kell egy ilyen csúf és vén embert engedni, hogy Köztársasági elnök legyen! Szerintem bármelyik multicég marketingese fütyörészve el tudná jobban látni a feladatot! Ráadásul Pál úrnak, ha lebetegszik nem egy egyszerű háziorvosra, hanem egy
      fül-orr-régészre
      lesz szüksége!

      Pulibunda! Az őszinte és gerinces emberek nem tudnak be- és felbújni az éppen aktuális fenékbe. A gond itt kezdődik. Ezért nem kaphatnak az arra a pórnép által érdemesek közül csak kevesen segítséget, vagy a Parlamentben ülőhelyet.

      Nekünk ezért nem nagyon jó. Az a francos gerinc, ha nem volna...!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...