2010. február 3.

Mínusz 17 !!!!!!!!!!!!!!!!

 Hát, mit is mondhatnék erről a mai napról? Reggel befagyott a seggem ismét. Szerencsére anyu megkegyelmezett, így a hajnal fél 8-as bevásárlás áttevődött 10 órára.
Halványan megjegyeztem neki, hogy -17°C fok van odakünn és ilyenkor még a kutyát sem dobják ki! Kis megbeszélés után így csak a 10 órai mínusz 10 fokban indultam el a bótba.
 Amikor e sorokat írom, ismét -11°C van kinn és akkora tejföl, hogy 200 méterig nem látni el.

 Ma volt egy informatika vizsgám, amire nem sok kedvem volt elmenni ebben a fene cudar időben, de hát muszáj volt megmutatnom, hogy mit tudok, különben sok pénzt kell csekken befizetnem az elmaradt és elbarmolt vizsga miatt. Ezt pedig ebben a válságos időben nem engedhetem meg magamnak.
 Természetesen a vizsga ismét nem volt olyan irdatlan nehéz, de én már túl vagyok a Krisztusi koron és tanulni, készülni egyre fárasztóbb. A tudatról nem is beszélve, hogy nekem nem a suliban lenne a helyem, hanem egy jó kis munkahelyen intézni a cég ügyeit.

 Suli után találkoztam A-val, akivel egy rövid egészségügyi séta után bementem egy közeli cukrászdába cappucinozni. Beszélgetés közben jött elő az ötletével, hogy nyáron szánjunk arra akár egy hetet, másfelet, hogy egy itthoni körutazás keretében meglátogatjuk az érdekesebb nagy és kisvárosokat. Megnézzük főbb látnivalóit (és megesszük a helyi specialitásokat - saját, még el nem fogadott ötlet :)), kultúrálódunk, strandolunk, kirándulunk és miegymás. Nagyon tetszett az ötlet! Arra gondoltam, hogy minden városból felkészülnénk és egymás idegenvezetői lehetnénk, ami még izgalmasabbá tenné az egészet. Ez azért is jó, mert akkor nem csak a fő teret láthatnánk, hanem érdekesebb dolgokat is. Már nagyon várom!!!
 Szeretem, hogy lehet vele tervezni és lehet Vele tervezni!
























 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...