2012. december 24.

Colitis ulcerosa

 "A Colitis ulcerosa, vagy magyarul fekélyes vastagbélgyulladás, ismeretlen eredetű krónikus betegség, melynek jellemzője a jó és rossz periódusok váltakozása."

 Ilyen fura nevű betegségem van már több, mint egy évtizede. 4 éven át mondhatni jó periódusban voltam, de most szombaton lefüstölt a gyomrom. Reggel arra ébredtem, hogy nem bírok csak görnyedve feküdni, annyira fájok a hasamnál. Egész nap csak ájuldoztam és fetrengtem. Görcsölgettem és a mellék helységbe szaladgáltam vonszoltam magam. Ma már jobban vagyok. Legalábbis annyira, hogy időnként tudjak pötyögni néhány sort.

 Azt írja fönt a meghatározás, hogy ismeretlen eredetű ez a betegség. Én ismerem a sajátom eredetét. Nálam ez egy korábbi, családom által szétzilált szerelem eredménye, melynek következtében erős depresszió, önértékelés nullára csökkenése és állandósult stressz végeredményeként alakult ki. 
Ma már tudom, hogy ezt meg kellett élnem és tapasztalom, hogy olyan ember legyek, amilyen és hogy most tudjam értékelni azt AKI VAN. 
 Csak ahhoz, hogy idáig eljussak rengeteg idő kellett. Ahogy ahhoz is, hogy fel tudjam ismerni ŐT. Nem vagyok benne biztos 100%-ig, de szerintem e hülye betegségtől függetlenül is megláttam volna Zseniben a tökéletes társat! Úgyhogy üzenem a sorsnak, hogy bekaphatja! :)

 A többieknek üzenem, hogy ha úgy érzik, hogy megtalálták az igazit, akkor harcoljanak érte. Ha nem is lesz sikeres a harc, legalább tettek érte valamit és az önbecsülésük is jobb lesz. Én itt rontottam el. Hagytam, hogy a családom döntsön helyettem. Ma már tudom, hogy annak a kapcsolatnak nem lett volna értelme hosszú távon, de akkor, abban az élethelyzetben én világvégeként éltem meg. Plusz, ráadásként még megnyertem egy életre ezt a hülye betegséget.

 Éljetek, szeressetek, harcoljatok a szerelemért!

2 megjegyzés:

  1. Hmmm, ismerős...
    Nálam is a stressz volt a fő ok, bár hivatalosan nincs diagnosztizálva, minimum egy irritábilis bél szindrómám (IBS) van. Iszogatom a saját fejlesztésű teámat, de fő: a nyugalom! :) Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Jé egy poczok. :)
    Jobbulást kívánok.
    valamint boldog karácsonyt Nektek is . :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...