2011. december 6.

Jöjj el kedves

 Mennem kell ügyintézni a városba, de előtte mindenképp szeretnék Boldog Mát kívánni! Az előbb láttam a főúton elhaladni a Mikulást egy lóskocsin. A gyerekek biztosan megvadulnak, ha meglátják, hogy a mai nap már a hatodik Mikit látják. A kocsi csilingelt, a Miki integetett és szaloncukrot dobált a népeknek.

Kedves ötlet.

 Ahogy a Zseni által küldött emil is, ami már kétszer nem érkezett meg, pedig sms-ben jelezte, hogy kapok tőle a mai napra való szeretetteljes alkalommal valamit. Izgatottan várom a valami megkapását!

 Remélem valami ilyesmire gondolt!

 Vagy ilyesmire:

 Persze közös használatra gondoltam! :) Ha csak egy puttonyt kapok a hátamra, mert van egy kis pocakom, hát valószínűleg a fejére fogom húzni, majd feladom az Északi Sarkra az én Szerelmemet!

 Jöjj el kedves Mukulás! Minden gyermek lárva vár...

"Egyébként a hulla az egy selymes fehér hó?"

 

4 megjegyzés:

  1. Eeeegen. Hogy is van csak az a közmondás...? Ej, későre jár... Megvan! Éhes KisRágcsáló (vagy másféle jószág? :S) makkról (vagy makkal? :D) álmodik. :)
    De lehet, hogy nem is erről van szó, hanem, mint tudjuk ezek a csibész Mikulások mind északról, hozzánk többnyire lapp földről érkeznek. S mivel a hideghez szoktak, rögtön lekerül róluk minden, némelyikük még a szakállát is levedli, amint az itteni meleg (:) klímával találkoznak.
    Azért az jó, hogy Joulo Pukki teljes harci díszben pompázott a gyerekek körében, és úgy tűnik, a szőrét se hullajtja még annyira, mint ezek, a nála jóval ifjabb Mikulások. Hiába, az öregek edzettebbek. De majd a hadkötelezettség megedzi a hazai mikulásokat is! ;) :D
    Vagy mi... :)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit megkergült az a földgömb: eleinte még eltalálta az igazságot, de most éppen rémülten látom, hogy Makón kellene lennem. Tegnap meg Szarvasról bambultam volna a blogra... Hm. Kíváncsi vagyok, holnap ilyenkor hol leszek? Ki se mozdulok, s közben ingyen beutazom az egész Csongrád megyét. Nem is rossz! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem kéne azt leszedni, gazduram! Jól is mutat, meg aztán tájékoztató szintű adatokat is szolgáltat akár arról is, hogy settenkedik-e még valaki a félhomályos folyosókon, s ha igen, a szélrózsa melyik irányából szimatolgat, s az is jól jöhet néha. Ha pedig rólam csak annyit mutat, hogy valahonnan, a messzi délről jő az ellen tucatszám, az is elég a légiriadóhoz. Mert néha olyan vagyok, mint egy atomtámadás: sok kilométeres sugarú körön belül mindent letarol a lökéshullámom, ezért aztán Békés, Szarvas, Makó, Csongrád, vagy Szeged, egyre megy. :D A rakétasilóm egyébként az utóbbi helyen van, de jól álcázva a felderítő műholdak szeme elől, szóval nem könnyű kilőni. :D

    VálaszTörlés
  4. Nahát! Itt is ugyanaz a helyzet, mint oDeeey apónál: a bejegyzésed nincs sehol. Miután elküldöm a hozzászólásomat, talán megjelenik az előzménye is.

    Régen én is laktam a Tarján város fölé magasodó rakétasiló közelében, de azt, útonálló becsszavamra mondom, nem én telepítettem. Ennek ellenére még áll, és úgy tudom, már csak víztoronyként működik. Rémlik egy zöldséges is, de még inkább egy olcsó söröző, amelynek azonban már nem emlékszem a nevére. Lehet, hogy korábban sem tudtam, mert gyakrabban láttam az intézmény belsejét, mint a cégérét belépéskor. Kifelé menetben meg már általában nem került az ember látóterébe valamiért... :D

    A világra én is fütyülök, de nekem ez nem csak az ülepemen látszik, sőt, azt hiszem, ott a legkevésbé. Ebben, persze, nem lehetek biztos, mert az idejére sem emlékszem már, mikor néztem szembe szegénnyel, ha ugyan volt valaha is szerencsém bepillantást nyerni oda. :) Vannak mulasztásaim, és ami ezt a szemlét illeti, egyre inkább gondolom, hogy lesznek is, s nem bánkódom cseppet sem emiatt. :D Meg aztán, mert kényes is vagyok a be- és kimeneti berendezéseimre, aligha lesz ember, akit jó szívvel mediációra kérek ez ügyben. Ám, ki tudja, annyi minden változik manapság az emberben, s körülötte is... :D

    Jó éjt! Szép, nyugodt álmokat!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...