2011. december 24.

Karácsony

 

 Karácsony este van. Pakolászok a holnapi utazás miatt. Anyuékkal megyünk öcsémékhez. Már túl vagyunk az itthoni ajándékosztáson, a rántott halon és az édességen is.

 Holnap hajnalban vonatra szállok az ősökkel és Budapestig meg sem állunk. Csak az nyugtat meg, hogy Zsenivel tegnap tudtam találkozni és kellemes körülmények között meg tudtam vele beszélni az elmúlt napok eseményeit is. És persze egy pohár forró tea mellett megajándékoztuk egymást. Tőlem egy asztali lámpát kapott Zseni én tőle egy fehér, kerámia fondü készletet.

 Ilyet, mint a képen! :) De tarozik hozzá még egy nagy kínáló tál is. Ha hazaérkezünk, akkor felmegyünk Zsenivel Natihoz és felavatjuk. Addig majd kitaláljuk, hogy sajtot, vagy csokoládét olvasszunk benne. Én sajt-párti leszek, mert gondolom mindenhol annyi sütemény lesz, hogy még adni is fognak belőle.

 Jó lesz végre egymást átkarolva egymás mellett ülni, beszélgetni. Akkor fogok teljesen regenerálódni lelkileg! Boldog leszek, ha újra egymás mellett lehetünk úgy, hogy nem kell figyelni, vajon észre veszik-e, ha megfogjuk egymás kezét, vagy megcsókoljuk egymást...

 Addig viszont ismét csak számolom a perceket, hogy találkozhassunk. Ez a számolás viszont örömteli. Akármennyi bajom is van, ő egy állandó és biztos pont az életemben. Még akkor is, ha ostoba módon kivonom magam egy időre úgy a forgalomból, hogy nem jelzem neki a szabadságolásomat.

 Mert ő egy tökéletes pár egy tökéletlen mellett. Ketten viszont remek párost alkotunk, kiegészítjük egymást. Más ilyen partnerről csak álmodik, én pedig sok-sok ideig hanyagoltam őt a lelki sebeim nyalogatása miatt!

Nem vagyok normális!

 Ezt szerencsére nem ezen a fórumon fogja megtudni! :) Már jól ismer és tudja, hogy ha egy bolondot kell keresnie, akkor nem a szomszédomba fog bekopogni. Bár ott is erős a konkurencia...

 Abbafejezem.

Szép ünnepeket mindenkinek! Legyetek olyan boldogok, mint ahogy én érzem magam az én szerelmem mellett!

Magányos karácsony?!

Ha azt látod, egyedül vagy a szobádban,
És kint már hull a hó,
Mindenki siet hazafelé a világban,
S megszökni volna jó...

De csukd be most szép szemeid drága,
Csak néhány pillanatra,
Ne is figyelj a kinti zűrös, zajos világra.
Csakis önmagadra!

Hallgasd meg, ahogyan a szíved dobban,
Minden pillanatban,
Ennyiszer gondolok rád most én is,
Hiszen Karácsony van!

Bogya Károly

4 megjegyzés:

  1. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
    (Tucat mosoly)

    VálaszTörlés
  2. Viszonylag boldog új esztendőt kívánok? KisPoczok! Az olvasóidnak is! :)

    VálaszTörlés
  3. Égett szagot érzek, mintha csikorgó fogzománc és körmök füstölnének: "...még véletlenül sem tévednének a blogomra" :D Aki akar, jön, aki nem, nem. A csikorgás nem segít ezen. :) Persze, lehet, hogy csak az utcán durrogó petárdákat hallom Újév hajnalán. Ha így van, bocs. Ha nem így van, akkor is bocs! ;)
    BÚÉK Magyarországon!
    ({)

    VálaszTörlés
  4. Túl van ez reagálva kéremszépen.
    Nincsen itten sem jajveszékelés, sem fogaknak csikorgatása se nincsen itten. Sem.
    Itten mostan csak az vagyon, hogy jófej szerepében akartam leledzeni, még ha a fejem alapján, akár az epsoni derbin is indulhatnék. Illetőlegessen mégsem, kérem! Mert én alapvetőlegessen is jószándékú és akaratú ember vagyok, aki legális keretek között kívánt ollyant, amit egyébként szóban nem tudna megtenni.
    Meg hát de persze íllyent formán még annak a pár darab /nem tucatnyi! :)/ emberrokonnak is kívántam, hogy boldoguljon a ÚÉvben, akivel egyébként (na mostan okossan fogalmazok ám!) a kommunikációs csatornák nagy része már le van zárva, mer' kártékonyan borul rájuk a szellemi leárnyékoltság légmentesen záródó burája.
    Tehát még a illyen bitang népeket is kulturálcsági és müvellcségi okokból sem felejtettem ám ki abból, hogy BUÉ-t Kívánnak rezzenéstelen tekintettel!

    No, ebben a szellemben mostan megyek és Kozsót és Balázs Palit fogok hallgatni, hogy megértsem a legfelsőbb szeretet üzenetét! Na meg persze ezek a művek testesítik meg zenei téren a bulémiát nálam. Ennyi jófalat után nem árt néhány kilótól megszabadulni! Ha másképp nem megy, a zene (???) erejével!

    Békesség!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...