2011. december 8.

Új külső - átmenetileg

Az előző külsőt átmenetileg le kellett vennem, mert egy kissé zilált lett. Néhány html kódot rossz helyre tettem és emiatt kicsit összezavarodott a progi, mint vasorrú bába a mágneses vihar idején...
 Persze biztonsági mentést a kódról előtte nem végeztem, mert bíztam magamban. Rosszul tettem. Mindegy. Majd rendbe teszem a dolgaimat. Szeretnék egy karácsonyi kis pluszt is adni a blognak, illetve összegereblyézni a maradékokat, amiket épségben hagytam a kódban.

Addig is itt van egy kis keleti hangulat. Stílusra pont olyan, mint én: egyszerű, de szép :).


 A probléma hatványozásán még dolgozom. :) 

Türelem blogot terem!

1 megjegyzés:

  1. Jól van, egyszerű és szép, mint te.
    De úgy látom, sikerült sokadik hatványra emelned a problémát, a téged leíró algoritmusok is összekeveredhettek, és mátrixként bolyongsz valahol a hálón... Ha ismerném mindkét paraméteredet, vagy legalább azok valamilyen, ismert logikájú inverzét, talán elő tudnálak szedni a háló mélyéről. Azért, remélem, jól vagy. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...