2010. január 28.

Hull a hulla hó

 Esik, szakad ez az átok hó. Nem elég, hogy kora reggel befagy még azom is, ami eddig még sosem akart befagyni, de az is a testem egyik nyílása, amin nem tudok mosolyogni, még a hóesés is cifrázza a reggelt. Mínusz 12-ben elindultam anyámmal a boltba, ami nagyon riasztó volt. Több csapás egyszerre...
 És még suliba is kell mennem! Ahogy elnézem, mire megérkezem, a külső szemlélő csak egy hóembert fog látni, ami vonszolja magát az úton. Este 6-ra hazaérek, szintén, mint egy hóember.
  A nap pozitívuma viszont az, hogy ma van a hét utolsó iskolanapja! Hosszúhétvége jön! A hétvégén A-val a Kamarajátékok Fesztiváljára megyünk. Kinéztünk néhány színkört, akik érdekes darabokkal rukkolnak elő. Együtt elmenni egy kultúrprogramra a kedvesemmel - ez sokáig csak álom volt számomra. A. mellett mindent megkapok, amit egy kapcsolattól várok. Már csak a jó idő kellene a boldogságomhoz, hogy végre ki tudjak mozdulni ebből a szutyok városból.

 

 

 


 

 

 

 

 



 

 Tegnap írt az egyik legjobb barátnőm egy üzenetet: vegyem fel a szkájpra, hogy tudjunk beszélgetni többet, mint eddig. Én sajnos attól a programtól nem vagyok elájulva, így hát az emesét ajánlottam neki. Suli után viszont már ömleni fog mindkettőnkből a szó! Már alig várom! :) Naomival nyáron találkoztam utoljára és nagyon hiányzik nekem! Tavaly nyáron szülte meg kislányát. Azóta nem nagyon mozdul ki otthonról hosszabb időre. A-val voltunk babalátogatóban nála, de az is komplikált volt, amíg eljutottunk hozzá. Vagy A., vagy én voltam tífuszos, vagy pedig Naomi kapta össze a családot és ment rokonlátogatni, amikor nekünk is jó lett volna. Így szokott ez lenni máshol is...
No, lényeg az, hogy ma délutántól friss helyzetjelentést kaphatok tőle a kislányról, róluk. Most persze azt gondolhatják, hogy miért kellett ehhez majdnem egy év? Jogos. Naomiék nem olyan régen köttették be a netet és nem is nagyon volt idejük egy pici lány mellett a közösségi oldalakra, netes beszélgetésekre. Most, hogy nagyobb a kiscsaj, már erre is van idő. Beszélgethetünk, képeket küldözgethetünk egymásnak, programot szervezhetünk...

 El is utaznék hozzájuk, de a szervezést már emesén keresztül fogjuk intézni. :) 

 

















Csak addig álljon el ez a hülye hóesés! Ó, mennyire utálom a havat! Hóból is megárt a sok!


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...