2012. június 19.

Munka, tanulás, összetört szív, CO

 Munkahelyemen állandó a változás. Nincs két egyforma, unalmas nap. A legfrissebb infók a következők:
- Antiszoc elkezdett betanítani letiltásos ügyintézőnek. Tök jól és érthetően magyaráz. Bár az utóbbi időben kicsit csapongó lett, de még bírom követni őt.
- Pénteken benézett a főnök az irodába. Szabadságok miatt 6 főből csak hárman voltunk benn. Csend, rend és béke volt nálunk. Ezen annyira meglepődhetett, hogy elfelejtette velem közölni, hogy beköltözöm a mostani héten a kis irodába Antiszoc mellé. Ez már ezer százalék. Onnan tudom, hogy az IT-s kollégák engem is betettek cc-be egy levelezésbe, ami arról szólt, hogy a most benn ülő kolléganő helyére teszik át az én számítógépemet. Vicces.
- Apró popó, szabadságok! Van egy valag szabadságom - meg egy valag plusz órám is -, amit valamikor ki kellene venni. A múlt héten kaptam én is egy mélt a csopveztől, hogy véssem oda a nevem mellé, hogy szeptemberig mikor szeretnék szabin lenni. A listán nem voltam rajta. arra gondoltam, hogy azért miatt, mert csak júliusban telik le a 3 hónapom. addig elvileg nem is lehetnék szabadságon, csak indokolt esetben. Tehát nem is foglalkoztam többet a dologgal, mint hogy futtassam egy kört az eszmémet. Másnap csereg a telefon, hívat a csopvezem a szabadságok miatt. Elregéltem neki, hogy a listán nem voltam ott az excel filében, ezért nem is feszültem rá a témára. Ő nézett egy kereket, majd gyorsan a filét is. Amikor látta, hogy igazam van, rögtön beillesztett engem is. Legalábbis a nevemet. Megbeszéltünk néhány napot, amik nekem nagyon szimpatikusak. Mindegyik hosszú hétvégét okoz! Augusztus 20 idején 5 napot nem fogok cégközelben lenni a tervek szerint! Báránybőr!!! Már csak az a kérdés, hogy ki fog engem helyettesíteni? Ugyanis csak akkor mehet el valaki szabira, ha van, aki helyettesítse. Nálam még nincs ilyen személy, hiszen a munkámat egyedül én végeztem és tanultam be eddig. Hagyom ezt a problémát a nagyokra. Majd megoldják ők! 
- Antiszoc szíve összetört, hogy nem reagáltam le kellő módon a közelségét. Ezt Szemes Mari mesélte, amikor másodszor is elmentünk szétcsapni magunkat a Derbybe. Állítólag már nem túrázik Edit agya többet rajtam... Én minden esetre nem nyugodtam meg ettől a hírtől és továbbra is visszafogom magam, nehogy rárontsak erre a partra vetett bálnára.
- A Derbyben másról is volt szó... Többek közt ecseteltem Marcsinak, hogy jó lenne, ha nem erőltetné még a poénkodást sem arról, hogy én meg Antszoc, meg a szerelem egy lapon legyen említve, mert egyrészt fúj, másrészt meg alaptalan a részemről. Sőt! - és itt már erősen kezdtem hajtogatni a második édes bor után a terítőt - Nekem úgy általában a nőkhöz erotikai szemszögből minimális kapcsolatom van, volt - és ha jól alakul - lesz. Megmondtam Marcsinak a frankót, hogy meleg vagyok. Marcsi elmosolyodott és azt mondta, hogy ahogy megismert kábé a 25 perc után megfordult ez a verzió a fejében, de nem mondta mert az előző pillanatig nem tudta eldönteni, hogy mi az igazság rólam. Teljesen megnyugodtam, miután mindent megbeszéltünk. Kiadtam magamból az elmúlt idők feszültségeit. Csak meséltem és mesélt hosszú órákig. Nagyon durva és vicces történeteket tudtam meg az ő életéről is, ami nem volt soha fenékig tejfel. Most talán rendeződnek a sorai. Életfilozófiája megfogott, emberismerete irigylésre méltó. Van egy új szövetségesem a cégnél! Ez tök jó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...