2012. június 9.

Romokban heverek

 Egy-másfél óra múlva itt lesz Zseni. Már egy hete nem láttam, emiatt az éjjel kattogott az agyam, hogy a mai nap minden szempontból rendben lesz-e. Csak estig villámlátogat, de azért szeretném, ha rászokna arra, hogy ő itt van, én meg nem megyek haza sűrűn Poczokfalvára, mert ott nem tudunk összebújni.
 Itt meg de.

 Már beszélgettünk róla, hogy mennyire klassz lenne, ha ő is fel tudna jönni Pestre. Itt bérelhetnénk egy kis kecót és éldegélnénk, ahogy azt elterveztük. Az ilyen látogatások egyben puhítások is, ami idővel majd jól befészkeli magát az én szerelmem agyába, aztán majd egyszer úgy fog villámlátogatni, hogy a végén majd  nekem kell őt szuszakolnom az ajtón kifelé, hogy hagyjon már magamra. :) 

 Egyelőre viszont nem így van. Most várom, hogy jelezzen, hogy mikor érkezik meg Pest határába, s akkor majd elindulok felé. 

 De mivel éjszaka nem aludtam sokat - annyira ráfeszültem, hogy érkezik :)) - teljesen szétzilált arcom van. Ráadásul ez a qrva meleg (az időről beszélek :) is teljesen leizzaszt, ami nem túl romantikus. A szemeim be vannak esve. Már raktam rá uborkát is (ilyen praktikát most alkalmazok először), de csak uborka szagú lettem tőle. Nyúzott vagyok.

 Romokban heverek.

 De ha megjön és meglátom, akkor szokás szerint újjászületek. Energiát kapok tőle. Így minden rendben lesz és rájövök, hogy ismét túlkomplikál a csökött agyam mindent. Megnyugszom. Aztán miénk az egész nap. 

 És a romok helyett az ágyban (kádban, konyhapulton...) heverek majd.
Ízlés szerint.

Készülődök.

Mikor csereg már rám Zseni!?


4 megjegyzés:

  1. Ne heverj romokban kedves Pocz! Nincs miért. Na jó bizti van. De legalább van aki az agyadban furkálódik, és lefoglalja a gondolataid! És az azért jó nem? Akár itt van, akár csak villámbenéz. (Jó tudom, nem, de akkor is! :D) Irigykedek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj kedves Zol, hogy az ember fia, ha meleg, ha nem mindig többet akar. Nem elégszünk meg semmivel, mert az a mocsok agyunk nem képes megállni, mondván: "Ezt akartad, örülj!" Én is évekkel ezelőtt csak egy olyan srácot akartam, aki néha megmobiloz engem, hogy élek-e még. Most meg nyafkázok, hogy alig látjuk egymást! Tiszta hülye vagyok nem?

      De.

      Úgyhogy abbafejeztem és örülök annak, hogy van nekem Zseni és hogy nem csak megmobiloz (de sz*r szó ez! de tetszik :) ), hanem jól meg...
      ...látogat, amikor csak tud. És viszont.

      De hát a méz nem csak csepegtetve jó...
      (és abbafejezem magam, mielőtt újból besajnálom magam, amire okom azért nincs)

      Egyébként meg nem értem, hogy miért irigykedsz? Nem hiszem, hogy ne lenne a rajongóid között olyan, aki míg olvas téged, nem azon tépelődik, hogy mikor és hogyan valljon színt az irántad érzettekről!

      Remélem nem maradsz sokáig parlagon! Sőt! Követelem! :)

      Törlés
    2. Édespofáré vagy Pocz! :) Nem tudom, hogy van-e aki színt vallana /pillanat. Azt meg, hogy rajongósdim akad-e, nem tudom...

      Sajnos parlagon maradok eléggé úgy fest. Legalábbis egy ideig... :(

      De ha erősen követeled, talán... :D

      Törlés
  2. A parlagfüvet irtani kell! :D Különben jól meg... kikapsz az illetékes elvtárstól!

    Annyit tettem parlagirtás ügyben, hogy össznépileg mindenkire egyenként és külön-külön rászóltam betűvel, hogy fejezzék abba az enyelgést metakommunkatíve, mert különben a nehezükre esek! A túrós csávót külön kiemelve kiemeltem, hogy ne egymás tejszármazékaival, hanem a Te parlagonhagyottságod ellensúlyozásával foglalkozzanak!

    Még egy esélyt adok nekik, aztán megyek a kerületi tanácsba és fel fogom mindet jelenteni! Még azt is, aki ijedtében Londonba, meg Afrika-alsóba megy orángutánfutónak!

    Na, akkor jól megnézhetik magukat, mi meg legfeljebb összeülünk valahol oszt jól szétcsapjuk magunkat! Persze csak kulturálisan!

    csoki!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...