2012. június 6.

Őrült nők ketrece - Relóded

 Hasonló címmel már volt egy posztom, amiben kicsit kiborultam a csajokon az irodában. Ma kiderült, hogy joggal akadtam ki rajtuk. 
 Az egyiken azért, mert úgy tör utat az elképzelései megvalósításához, mint Indiana Jones az esőerdőben a machetével; a másikon pedig azért, mert úgy viselkedik, mint az az ember, aki csak sopánkodik a hideg víz miatt, miközben lát magától öt méterre egy fuldoklót a vízben és mégsem segít rajta.

Ezt most jól megmagyarázom.


 Minden úgy kezdődött, hogy Antiszoc Editnek megtetszettem. Vagy legalábbis örült, hogy egy férfi nemi szerv az ő 10 méteres körében, ott pihen egy nadrágban. A baj csak annyi, hogy a nadrág az enyém...
Edit többször leinfózott engem Szemes Marinál, hogy mit tud rólam. Marit persze nem nagyon kötötte le az én családi állapotom, úgyhogy érdemi infót nem tudott és akart adni neki. Edit állandóan a háttérből mozgatta a szálakat, ezért egy kicsit összezavartam őt. Az egyik csajnak azt mondtam, hogy szakítás után vagyok, a másiknak, hogy több éves kapcsolatban vagyok benne. Végül is mindkettő igaz, csak jó pár év van a két infó között. :) Megtette a hatását. Nem kérdezett ezután már senkit. Viszont elkezdte rendbe szedni magát és valami rezonanciás izémizére is elkezdett járni, amitől a fogyást várja, annak ellenére, hogy naponta kétszer ebédel. A haját újrafestette és a szemhéján is megjelentek a higany és a kék színek. Úgy tettem, mint az átlag pasi nem vettem észre. Láthatólag ez nem zaklatta fel, de azért mégis tett valamit, ami miatt jó pár hétig nézhetem őt egész közelről.

 Nevéhez méltó módon Antiszoc módon kezdett el viselkedni Mettivel, aki még egy légynek sem tud ártani. Sajnos eléggé cigány módon akarta őt likvidálni a kisirodából. A múlt hét vége felé allergiás kínok gyötörték szegény Mettit. Szeme begyulladt és vadul könnyezett, a hangja is elment, a torka kész volt. Emiatt a nap felénél már úgy érezte, hogy jobb, ha inkább hazamegy, mert észre vette, hogy már nem tud hibátlanul dolgozni. Ezt el is mondta Antiszocnak, majd a főnöktől elkérezkedve haza is ballagott.
 Talán egy óra sem múlt el, amikor Edit fejében már kész terv volt, amit végre is hajtott. Azzal a szöveggel, hogy Metti munkáját befejezi, ráállt a projektre. Mivel Metti jelezte neki, hogy a félbehagyott munkája egy kalap kakit sem ér és tele van hibával, amit majd ki fog javítani jó esetben másnap - Antiszoc magáévá tette. Negyed óra elteltével kiviharzott az irodákból, egyenesen a főnökhöz - ami egyébként sem szokványos eljárás - ott megmutatta, hogy mennyi hibát vétett ez a nő, amit Ő vett észre. A főnök kiakadt, majd Metti, ahogy visszaérkezett rögtön le is lett emiatt cseszve. Én és a többiek csak a főnöki lecseszés után szereztünk tudomást Antiszoc tettéről.
 Ezután persze lett is haddelhadd! Mindketten úgy ráfeszültek a másikra, min a pankrátorok. Illetve talán ez mégsem jó hasonlat. Egy századelőn élt úri hölgy és egy ma élő zsírparaszt vitája volt, amiből Metti nem jöhetett ki jól, bizonyíték híján. Szegény tegnap már ott tartott, hogy összepakolja a motyóját és felmond. Győzködtem, hogy ne tegye, mert nincs értelme. Amiatt is, mert én már tudtam egy infót, amit csak ma közöltek a többiekkel és hivatalosan velem is.
 Az utolsó oktatást nekem Edit fogja megtartani. Hiába, hogy latens tömeggyilkos, attól függetlenül jól tudja a szakma csínját-bínját. És a főnökömnek csak ez számít. Próbáltam meggyőzni őt, hogy ez nem a legjobb ötlet, de bedurcásodott. "Faszakalács!" - gondoltam magamban, majd számvetettem és arra a következtetésre jutottam, hogy minden kavar csak amiatt volt, mert nem tettek be rögtön Edit mellé annak idején, amikor először bevittek az irodába. Az 1.0-ás verzió ez volt... Mivel nem kerültem be Antiszoc mellé, ilyen eszközökhöz folyamodott.

Ez csak az én verzióm, de nagyon úgy tűnik, hogy a legtöbben is így látják. Ez viszont eléggé ijesztő. Mit fog akkor tenni, ha elutasítom a közeledését, vagy ha tényleg genya akarok lenni, akkor megmondom neki, hogy kár a gőzért, mert van egy szuper pasim! :) Akkor lehet, hogy el is vágja a nyakamat a levélbontó késsel!

 Ma egyébként még a bejelentés előtt volt egy nagy megbeszélés a kialakult hisztis helyzet miatt. Ott volt a csoportvezetőnk és a helyettese, valamint a másfél iroda, Szemes Mari nélkül, aki igazoltan volt távol. 
A téma az volt, hogy hogyan alakulhatott ki egy olyan helyzet, hogy a csajok ennyire nem tudnak együtt dolgozni, hogy állandó anyádozás és ajtócsapkodás híre megy az emeleten. Mi erre a megoldás? - 
és hasonló kérdések tisztázása volt soron. Ezen a fórumon Edit olyan vehemenciával és árnyaltan alázta porig szegény kolléganőjét, hogy ámulatból ámulatba estem! Előadta a meg nem értett munkatárs szerepét, amit feltupírozott egy kis "én pedig annyira szeretnék segíteni mindenkinek!" szöveggel, hogy ha nem dolgoznék vele, akkor még be is kajáltam volna. De nem. Amikor más véleményét is kikérte a két kisfőnök, akkor Edit senkit sem hagyott érvényesülni. Mindenkibe belefolytotta a szót, csak azért, hogy egy-egy kiragadott és kétértelmű mondat után ő önmagát fényezhesse és önigazolást nyerhessen az adott témában. Ezzel viszont azt érte el, hogy úgy tűnjön, hogy a hiba eddig sem benne volt, hiszen itt egy újabb bizonyíték arra, hogy én milyen fasza csaj vagyok!
 Oscar-díjas alakítás volt. Igaz ekkor már forgott a gyomrom a szemétségétől. 
 Ezek után jött a megoldás, hogy Metti helyére engem kell betenni, ha úgyis be kell tanulnom az elszámolást, immár élesben. Mert a héten ezt is megálmodta a főnököm! Juhhéjjjj!!! Igyekeztem olyan arcot vágni a hírhez, hogy nekem egykutya, hogy ki tanít be! (Pedig nem) Edit fürkészte az arcom, de remélhetőleg semmit nem tudott kiolvasni belőle.
 Öreg Éva, pedig rám nézve többször is azt mondta hangtalanul, hogy "Ne vállald el!" Ő nézte, ahogy fuldoklom, de nem szólalt meg sem én miattam, sem Metti miatt. Védte magát a későbbi dühkitörésektől. 
 Mutattam a kezemmel neki, hogy No Para! Pedig egy kicsit nagyon ideges voltam.
 Nem is részletezem tovább az eseményeket. A lényeg az, hogy holnaptól megyek Antiszociális mellé okosodni. Aztán be is kell mellé költöznöm, ami faszakalács lesz! De a főnök annyit megígért, amikor ma utoljára tök más miatt elkezdtünk beszélgetni, majd ehhez a témához keveredtünk, hogy ezt a nőt ki fogja onnan "picsázni", ahogy ő fogalmazott. Ez nekem jó, mert én már ezt tudom, emiatt ő bármit csinál, pár hét múlva neki hello lesz! Igaz nem megy majd messzire, csak egy másik csoporthoz, de legalább nem lesz velünk! Akkor viszont pezsgőzni fogunk.

 És talán lesz egy irodám? ...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...