2012. június 18.

Zseni vásárolni indult...

... és nálam kötött ki 2 hete szombaton. Elindult a kolléganőivel egy vásárló körútra, hogy beszerezzen egy-két ruhaneműt és miegymás vásárfiát. Ez persze csak alibi duma volt. Otthon természetesen nem lehet elhinteni, hogy hozzám jön, ellenkező esetben anyám és én egyszerre törtünk volna ki intenzív csuklásban. Szerencsére csuklásfree nap volt az a szombati. :)
 Zseni érkezése után elmentünk egy gyrososhoz, hogy beszerezzünk némi kajának valót. Igaz, főztem előtte való nap, de arra gondoltam, hogy nem kellene pazarolni az időt melegítéssel meg egyebekkel. A kész kaja pedig csak két percre van a lakástól. Úgyhogy jól bementünk az egységbe a kívánt gyrosért. Illetve akkor még nem tudtuk, hogy mit is ennénk. Kicsit bénán és tétován álltunk - tőlünk egyáltalán nem szokatlan módon - a választékot felsoroló tábla előtt. A srác a pult mögött megkérdezte, hogy mit is szeretnénk. Természetes arcomat mutatva - bután és bambán :) - azt mondtam neki, hogy még hezitálunk, a zsűri nehéz helyzetben van... Aztán csakhamar eldöntöttük, hogy gyros lesz a menü. A srác kiszólt a pult mögül, míg rakta össze a kaját, hogy "odakint elég meleg van". Mondtam neki, hogy ja, ja nagy a hőség, de ő sem panaszkodhat. Nála egy szauna volt, ha a hőfokot és a páratartalmat néztem. Erre ő nyomatékosabban mondta ugyanazt, mint korábban. "ODAKINT ELÉG MELEG VAN" és mosolygott mellé nagyon. Én persze bambán és az iróniát, az éles szemeket és a kedves csipkelődést észre sem véve - illetve nem elég korán - válaszoltam neki ugyanazt, mint korábban. gondoltam nem hallotta, mert szólt a rádió, mennek a sütők, meg a túró tudja mik. Megkaptuk a kaját és már kinn voltunk épületen kívül, mire a 20fillér hosszú és göröngyökkel teli útvonalát megtéve leesett. Zseni ebből vajmi keveset észlelt, mert ki-be mászkált a bolt és a levegő között, hogy túlélje azt a pár percet.
 Később öcsémet megkérdeztem a srácról, aki kóstolgatott. azt mondta, hogy jó fej a srác, jól is csinálja a kaját és hogy afgán. Még jó, hogy nem szóltam be neki. Szétdzsihádozta volna az ebédünket! :)

 A szabad délutánunkat hasznosan töltöttük. Kádban, konyhapulton, ágyon... Ahogy az előző posztban írtam. Bár ott még komolytalanul... Aztán mégis ugyanebben a sorrendben alakultak az események. Az újabb zuhany után már fel sem öltöztünk indulásig. Mondhatni meztelen ebéd volt. 

 Később, indulás előtt még egy kicsit mardostam a lelkét Zseninek. Olyanokat mondtam, hogy ha együtt laknánk, akkor egy ilyen délután, mint a mai, sűrűbben előfordulna. Illetve, hogy a pucérságunk lenne a "szabadidő ruhánk". Persze csak otthon. :)

 Délután 6 körül elindultunk a "gyülekező helyre", ami az Örsnél lévő IKEA volt. Amíg várakoztunk benéztünk az áruházba. Csiribiri az egész bolt. Próbáltunk kényelmes foteleket, kanapét. Nézelődtünk. Ekkor jött egy hívás egy kolléganőtől, hogy megérkezett és lenn vár minket az áruház előterében. Mivel először voltunk az IKEA-ban egy tájfutó ügyessége és egy labirintusba zárt vakegér gyorsasága ötvöződött bennünk, amikor ki akartunk jutni. Rühelltem, hogy nem találtam egy tök egyértelmű kiírást, miszerint, ha erre mész, akkor 27 mp alatt kijutsz az előtérbe. Nekünk ez a művelet úgy 6-7 percbe tellett, de úgy mintha rendőrök elől menekültünk volna. Borzasztó hülye egy megoldás ez a labirintus a boltban! Kérem őket, hogy szüntessék meg, különben el fogok veszni a legközelebbi alkalommal!

  Legközelebb újra próbálkozunk. Legalábbis tervezzük a vásárlást, de ki tudja mi lesz belőle. Szombaton Zseni vásárolni indult...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...