2013. január 6.

Annyira, de annyira...!

Nagy jóság a barátság! Még nagyobb akkor, ha valaki úgy tekint a barátjának, hogy még csak nem is találkoztunk élőben - még felvételről sem! Legalábbis nem tudunk róla. 

 Viszont direktben, szánt szándékkal, előre eltervezve csupa olyanokat írt Timosz a szeretnivaló, amitől csak kamillázni tudtam az összes szemeimmel! Itten lehet olvasni.
Különös, megkapó, szívsímogató, lélekmelegítő sorokat írt, amelyektől annyira, de annyira jól éreztem magam, hogy szavakkal alig kifejezhető! Persze most írhatnék olyan szavakat, mint petrezselyem, fluktuáció, Mongólia..., de egyik sem fejezi ki azt az érzést, ami a hatalmába kerített. 

Talán a boldogság szó elég kifejező! 

Boldogságot okozott, ami örökre megmarad kicsi szívemben és lelkemben egyaránt! 

Köszönöm! Arany vagy!


4 megjegyzés:

  1. jaj.. most én jövök zavarba (már megint) =)
    az ölelést behajtom, mondtam. ;)
    Tsóközön

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem nem bírom már tovább!

      PETREZSELYEM!!! :)))

      (mikor és hol lesz a behajtás?)

      Törlés
  2. haha :D
    mikor és hol szeretnéd? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen mielőbb és a felsőtestem körül leginkább. Ha máshol ölelnél, még rontanád az imidzsemet! :)) Pusszanat!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...