2013. január 16.

Vasárnapi elmaradt blogos talim

 
 A szombati napról sokat meséltem, de azt nem, hogy "okos fejjel" nem bírtam ellen állni a kísértésnek és beharaptam egy fél adag gyrost, mert az egész adaggal Zseni nem birkózott volna meg.
 Nos, ez nem volt jó ötlet egy gyógyuló-félben lévő pocaknak. Már hazafelé kétszer is begörcsöltem, aminek Zseni "nagyon örült". Persze én is. :P
 
 Emiatt a nem túl jó döntésem miatt maradt el a vasárnapi találkozóm srácok!
 
 Mindenkitől elnézést kívánok, aki számított rá, hogy egy olyan poczokkal tölthet el a délutánból egy darabot, aki nem fél az emberektől. Megfelelő körülmények között tartva háziasítható, idegenekre nem támad, apróbb trükkökre képes és rendkívül szerethető!
 
 

2 megjegyzés:


  1. reméljük lesz legközelebbi lehetőség az idegen tündérekre nem támadó pocok megismerésére :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ismerős tündérekre sem támadok! :)

      Azt hiszem én leszek a meglepetés vendég! Meglepetés lesz, ha nem jön közbe nekem semmi... :P

      Tényleg nagyon sajnálom, hogy nem jött össze a tali!
      Sírás és fogak csikorgatása van emiatt!
      De remélem mihamarabb megismerhetlek Téged is és a többi tündért is! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...