2013. január 5.

Beszóltam

"Ha a pofátlanságnak van határa, akkor én határsértő vagyok..."

 Egy kolléganő tegnap bejött, amikor éppen hó és évzárási őrület kezdte felütni a fejét az irodában. Munkát hozott. Fontosat. Neki. Én pedig akkor keltem fel a székemről, mert úgy éreztem, hogy a seggem, már olyan lapos, hogy akár egy kicsavart és látványvilágilag borzasztó kinézetben akár egy laptop-tartó asztal is lehetne.
 Ő persze nézett, hogy én mit is teszek. Én ekkor felemeltem a jobb kezem, mutató és középső ujjamat egy ívben mozgattam az arca előtt, mint egy Jedi lovag. Azt mondtam közben, hogy: "Te most nem látsz engem. Örülsz, hogy szünetet tartok végre. Nem akarsz csajos hisztibe kezdeni emiatt."
 :)

Szerencsére csak egy-két szurkálódó mondata volt. De ezek is csak azért, mert állandóan nyírjuk egymást, de szimplán csak viccből! A pár mondata után kiment a másik irodába beszélgetni a csajokkal. Én addig elkészítettem egy teát és elindultam le az udvarra a napsütésbe. Az ajtóban kifelé menet még hallottam, amikor azt ecseteli, hogy bla, bla, bla testkép elemzést kell készíteni... bla, bla, bla. Erre még egy utolsót belészúrtam, mert szeretem őt. :)
 Csak annyit mondtam neki:
"Ancsa, ahhoz az elemzéshez egy test is kell, nem?"
Erre bemutatott a középső ujjával. :)
Erre én:
"Igen. Egy testre gondoltam." - azzal szapora léptekkel elhagytam az irodát.

 Kedvelem Ancsát, bármennyire is félre érthető a történetem. És ami a legfurcsább, hogy Ancsa is kedvel engem!!! Valószínűleg azért, mert nem kezelek senkit - aki velem egykorú, vagy fiatalabb -, legyen az nő, vagy férfi, úgy mint egy nagyon fontos munkát végző irodai alkalmazottat. Mindenki csak kolléga, akivel úgy kell beszélnem, mint azt a kora megkívánja. Sok embernél viszont azt látom, hogy valami gőg köd veszi őket körbe és műmájer viselkedésre ösztönöznek másokat is, mert azok csak ezt a viselkedési formát látják. 
 Hát én ebben is renitens vagyok. Munkában halálosan komoly, de munkán kívüli témáknál, pedig egy igazi hibbant tudok lenni.  Ancsa ezt a szemtelenséget és humort viszont igényli. Tőlem, pedig megkapja. Mindenki boldog.

Azt hiszem gyógyulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...