2013. január 1.

Jobb új évet

 Szép és okos gondolatokat olvasok az ArcKönyvben (Fészbúúk). Van, aki 4-5 sorban írja le, hogy milyen új évet kíván nekem és mindenki másnak. Szeretném hinni, hogy ezeknek a szavaknak is ereje van és teljesülni fognak, de hát tavaly is ugyanezeket olvastam... Persze, sok minden változás, pozitív változás is bekövetkezett az életemben, de azért a bor, búza és békesség csodás hármasától, azért még elég messze érzem magam. :)

 Emiatt én nem akarok terjengős és nyáltól túlcsorduló üzenetet közzétenni. Egyszerűen csak azt kívánom, hogy:

Mindenkinek annál is jobb éve legyen, mint amit szeretne 2013-ban!

Boldoguljunk, hogy boldogok lehessünk!


5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen sefi! :)
      Kívánom, hogy bőröndödbe csupa szép, boldog és hasznos dolog kerüljön ebben az évben!

      Törlés
  2. nagyon boldog új évet neked is drága Poczok. nagyon örülök, hogy visszatértél, már szenvedtem hiányodtól. ;) azért ne tûnj el az éterben teljesen, mert kénytelen leszek felkerekedni és becsöngetni minden házba, egészen addig még elô nem kerülsz. :) tsókollak. Timosz voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ígérek semmit, de szeretnék nem eltűnni! Pláne így, hogy még be is fenyítesz! :)
      Ha mégis eltűnnék, akkor emeletes házakba csengess a 2-es számú lakásokba! Az egyik ajtaja mögött ott leszek! Egy üveg Bock vár rád! Természetesen édes.

      Édes

      Boldog új évet kívánok Neked én is kedves Szeretnivaló Timosz!

      Törlés
    2. jól vigyázz, mert én nem viccelek ha fenyegetésről van szó ;) szóval 2-es lakások.. ezt megjegyzem. :) majd ordibálok, hogy: Poczoooooook engedj beeeeee!!! :D a Bock-ot talán megkóstolom, főleg ha édes, bár nem szeretem a borokat.

      Tsók

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...