2010. május 23.

Coming out kutyafuttában

 
Tegnap találkoztam az egyik barátnőmmel, akiről korábban már írtam. Ő az, aki nem oly régen kiadatta az első könyvét. Tegnap már másodszor futottam vele össze a városban, de az első alkalomkor még nem tudtunk hosszabban beszélgetni. A második alkalom is csak rövidkére sikeredett, mert mindketten siettünk a dolgunkra.
Menet közben kérdeztem, hogyan fogynak a könyvei, de ő inkább arról mesélt, hogy a kritikák a könyvéről jobban érdeklik és ezért egy tanácsot megfogadva az interneten kutatkodott. Azt tanácsolták neki, hogy keressen fel tematikus fórumokat, ahol az emberek egymás között megbeszélik az aktuálisan és régebben olvasott könyvekről a tapasztalataikat. A böngészések között találta meg az én könyvajánlómat a blogomon - mesélte. Kicsit megfagyott körülöttem a levegő ennél a mondatnál. Bíztam a reakciójában, az emberszeretetében és abban a több éves ismeretségben, ami a hátunk mögött van, hogy nem lesz ellenséges velem, amiatt, hogy MÁS vagyok a többi sráchoz képest.

  Rákérdezett, hogy én írom-e a blogot, mert a stílusa és a leírtak alapján ő rámismert. Bevallottam neki tettemet. Minek is tagadtam volna! Közben a város fő utcáján lépdeltünk egymás mellett. Kicsit tartottam attól, hogy most jön az a rész, amit nem szeretek, a magyarázkodás és az értetlenkedés. Szerencsére, mint a legtöbb igazi barát, ő sem akadt fenn azon, hogy a nemi életem különbözik egy kicsit a többiekétől. Vagy legalábbis, nem vagyok az a tipikus kirakatmeleg, aki melírozza a haját, ultratrendi cuccokat visel és idegesítő csajos attitűdjei vannak.
Elmeséltem neki, hogy erről már jóval korábban be szerettem volna számolni, de nem volt elég bátorságom hozzá. Viszont örülök, hogy így alakult és már nincs több titkom előtte sem. Megbeszéltük, hogy a vizsgái után találkozunk és mindent átbeszélünk majd.

 Mintegy zárásként pedig, mielőtt elváltak útjaink megláttam, A-t, ahogy vár rám. Barátnőmnek pedig elmondtam, hogy Ő az a bizonyos "A", akiről annyit írtam a blogbejegyzéseimben. Ezután útjaink elváltak és én csatlakoztam A-hoz.
Megnyugodtam. Már az írónő is annak a klubnak a tagja, aki előtt nem kell feszélyezve éreznem magam a titkom miatt.

 A nap zárása: 300 méter, 2 barát, 1 coming out és az utána érzett nyugalom.
Megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...