2010. május 23.

Suli után

  Pihenéssel egybekötött vizsgaeredmény miatti izgalom van folyamatban a napokban.

Lezárult a vizsgaidőszakom. Angolból túlestem az Origo-s nyelvvizsgán is, ami közel sem volt olyan szörnyű élmény, mint azt gondoltam korábban. Az igazat megvallva, ha nem lett volna olyan kutyaütő a szervezés, még élveztem is volna valamelyest. Persze nem lehet minden tökéletes. Nagyon remélem, hogy sikerült, mert ennek a függvénye, hogy mehetek-e a diplomámat átvenni Gödöllőre. Az eredményeket a netről fogom megtudni a jövő héten. Úgy gondolom, hogy egy fél éves intenzív tanfolyás után nem voltam annyira béna a vizsgán, amit az ott elért százalékos eredményem tudatában kijelenthetek.

  Első nap volt a szóbeli egyik fele lezavarva. Meséltem magamról, aztán jött a képleírás és a szituációs feladat. Mivel az utolsók között mentem be, megvártam az eredményét, amit kifüggesztettek a lányok az ajtóra a legvégén. A listening-en az eredményem szerint 12 pont kell, hogy meglegyen a szóbelim. A legtöbbünknek ez volt a „mumus”, mivel ennek gyakorlására jutott a legkevesebb idő. Én azért nagyon bízom abban, hogy az ott szerezhető 20 pontból összeszedtem a szükséges 12-t!
   Az írásbeli része, úgy gondolom, hogy nem sikerült olyan tragikusan, de hát az eredményig ezt sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom. :)

  Környezetem, barátaim és A. is azt mondja, hogy „biztosan meglesz a nyelvvizsga, mert ügyes vagyok”. Nem szeretem ezt a túlzott bizalmat, mert ha nem teljesítek, akkor olyan nehéz a szemükbe nézve azt mondani, hogy elbénáztam. Jó, persze az sem lenne építő, ha azt mondanák, hogy „remélem, nem voltál lúzer”. A megoldás itt annyi lenne, hogy izguljanak együtt velem az eredményig, aztán ha megvan a nyelvvizsga, együtt örülünk, ha nincs, akkor együtt szomorkodunk, de csak egy kicsit, hiszen a világ nem dől ettől még össze.

Tehát van még egy hosszú hét az eredményig. Legalábbis a vizsga napján a jövő hét végét jelölték ki a vizsgaeredmény közzétételének utolsó időpontjának.

Reménykedés, bizalom, optimizmus.

Aztán majdcsak lesz valahogy.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...