2012. február 14.

Valentin nap

 Olyan szép lenne a mai nap, ha nem arról szólna, hogy görcsösen ragaszkodnak egyre többen ahhoz, hogy a mai napon a szerelmünket meg kell lepnünk valamivel! Ma a rádióban egy hallgató azt írta üzenetként:

Ha az amerikaiak is ünnepelni fogják a busójárást, akkor én is ünnepelni fogom a Valentin napot.

 Jó meglátásnak tartom e gondolatot és én is így érzem.Csak azért jusson eszünkbe a kedvesünket meglepni, mert annak egy külön napot szenteltek az Óperenciás-tengeren túl és ez a nap nálunk is gyökeret vert? Ez szerintem hülyeség. Ha tényleg egy külön emlékeztető kell az embereknek, hogy a szerelmük eszükbe jusson, akkor már tényleg nagy a baj a fejekben!

 Nekem minden nap ünnep, amikor Zsenit láthatom! Vasárnap egy séta után beültünk egy pizzériába beszélgetni. Forralt bort is árulnak a hidegre való tekintettel. Egy-egy pohár forralt bor mellett ülve töltöttünk el egymással egy órát. Sokat beszélgettünk, nevettünk. Ennél kellemesebbet egy plüss izébizé nem tud nekem adni. Amikor Zseni szemébe nézek, tudom hogy szeret. Ehhez nem kell szívecskés bizbasz, csokoládé, egyéb felesleges kiadás. Nekünk minden nap a szerelem ünnepe.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...