2012. február 2.

Várok

 Hideg. Hugi beteg lába. Pestről még nem hívtak az interjú miatt. Idióta alvási szokások.

Ezek azok a dolgok, amelyek leginkább zavarnak mostanában.

Hideg - Ezt nem igazán kell bővebben kifejtenem. Ami zavar, a néhány jó tulajdonságán túl (baci- és szúnyogölő hatás), az maga a hideg érzet és a muszájból felvett sok hacuka hordása. Borzasztó. Utálom. Bárcsak Madiera szigetén élhetnék! Ott is 15 fok van ma, csak éppen pluszban mérve. Ja, és általában csak tavasz és nyár van ezen a helyen. Nyögve-nyelve, de valahogy kibírnám.

 Huginak beteg a lába - Egyelőre még ismeretlen okokból hugi lába bedagadt és annyira fáj, hogy nem nagyon bír lábra állni. Kórelőzmény, előjelek nem voltak. Egy nap úgy ébredt, hogy valami nincs rendben. Volt nála doktornő is, de sok okosat nem tudott mondani. Felírt gyógyszereket. Várjuk a fejleményeket.

 Pest, munkalehetőség - Neten keresztül kellett a jelentkezésemet beadni. Önéletrajz, bizik scannelve, stb. A jelentkezésemről nem kaptam visszajelzést a portálon keresztül. Csak a lejárati idő letelte után tudtam meg, hogy gondok voltak a portállal. Most várom a visszajelzést, hogy az utólag még egyszer beadott jelentkezésem célba ért-e. A portálon keresztül és volt osztálytársnőmön keresztül is küldtem önéletrajzot. Várom a fejleményeket jövő hét elején.

 Alvás, nem alvás - Kora este általában bekómálok. Tegnap este 10 után ébredtem fel pár óra alvás. illetve szunyókálás után. Ennek az lett az eredménye, hogy hajnal fél hatig ébren voltam. Filmet néztem, jobb híjján. Zavart, hogy nem tudok aludni. Aztán már a nem alvásom tudata miatt nem tudtam aludni. Remek volt. Negyed 8-kor már talpon voltam, így eléggé lelakott képpel írom e sorokat is.

 Nem alvás helyett többek közt a Gusztáv c. animációs sorozatot néztem. Ez azért vicces, mert kiskoromban ez a figura volt a mumus. Rettenetesen féltem tőle és a világból ki tudtam volna futni, amikor azt mondták, hogy ha rossz leszek a Gusztáv majd eljön és elvisz engem. Ha valaki nem emlékezne erre a figurára, annak segítségül iderakok egy rajzot róla.

 Ugye annyira nem is rémisztő! Én mégis féltem tőle hihetetlenül.

Minden leírt problémámra, gondomra csak idővel kapok választ, vagy megoldást. Várakozni, viszont nagyon utálok. Mást tenni nem tudok. Várok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...