2012. február 12.

W.H. 1963-2012

Meghalt Whitney Houston. Szeretem a hangját, a dalait és a dalokból sugárzó erőt. Tetteit viszont már nem mindig értettem meg. A drog és alkohol problémáival tele voltak a hírek annak idején. Később pedig azzal, hogy az időközben elvált és drogmentes Whitney új albummal fog előrukkolni.

 Ez az album nekem is megvan és amikor kijött, szinte csak azt hallgattam. Az én ízlésemnek megfelelő lemez készült és csak a szőrszál-hasogatók találtak benne hibát. Emberileg már nem állt olyan közel a szívemhez a tettei után, mint amikor még tisztán élt. Ez a Több, mint testőr idejére datálható, illetve a terhessége alatt sem szedett, szívott, szúrt, ivott semmit. Később jöttek a hírek, hogy sok koncertlátogató marta őt, mert már nem volt meg a régi hangja és kisugárzása. Kajába fojtotta bánatát. Elhízott. Depressziós lett és rengeteg koncertet lemondott, mert sokan támadták őt. Ezek után már a súlya miatt is. Most pedig reggelről, éhgyomorra jön a hír, hogy meghalt.

 A Jutubon belenéztem egy-két felrakott videoba. FOX és ABC hírek között tallóztam. A legdurvább viszont a kommentek között volt olvasható. Több videot is megnéztem és soknál láttam feltéve a kérdést: Ki lesz a következő?

 Ennyit számít egy ember élete és az a rengeteg munka, lemez, koncert, video, amit letett az asztalra? Ki lesz a következő? Ennyire nem érdekel néhány embert, hogy egy művész meghalt? És, ha tényleg így van, akkor minek ír ilyen otromba kérdést, ha nem számított neki egy énekesnő élete?

 Nem értem az embereket. Ennyire trendi manapság bunkó, érzéketlen parasztnak lenni?

 Sajnálom. Csak szerettem volna írni pár sort arról, hogy kedveltem Whitney Houstont. Szerettem volna feltenni pár kedvenc videot tőle, de most idétlenül nézne ki a morgásom után néhány vidám dal tőle. Ez most elmarad. Majd legközelebb.

1 megjegyzés:

  1. Én is szerettem a hangját, meg a kisugárzását. megdöbbentett a halála. Ennek következtében anno csináltam is egy emlékvideót róla, amiben összeválogattam pár dalát, amiben összefoglalhattam munkásságát.

    http://sefiborondje.blogspot.hu/2012/03/89-whitney-houston-1963-2012.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...