2011. október 24.

D Faktor

 Találtam egy videót. Ez nem izgat fel senkit, gondolom. Az viszont már érdekessé teheti a mondandómat, hogy egy olyan videóra leltem, amin egy srác énekel hatod önmagával!
 Szerintem óriásit alkotott, még ha olyan slágereket is énekelt, amelyek Dizní klasszikusokban hallhatók és cseppet sem hoznának lázba. Az viszont, hogy saját magaival (vagy hogy a túróba fejezzem ki magamat) énekel és teljes az összhang, az már bámulatos! Ezen felül még a képi világra is nagy hangsúlyt fektetett, ami miatt ezt a pár percet teljesen bekajáltam, olyannyira, hogy még ide is feltettem mindannyiunk szórakoztatására.
Ehun tessenek fülügyre és persze szemügyre venni a sráct, akiből nem hiányzik a D azaz a Disney Faktor. 

Jó nézést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...