2011. október 23.

Világvége - elnapolva


 Még meg kell említenem, hogy túléltünk egy újabb világvégét! Pénteken lett volna, de gondolom érdeklődés hiányában elmaradt. Ehelyett viszont jött a rossz idő, húgom viszont nem, aki macskástul ígérte magát a hét végére. Zsenivel még macskaalomért is elmentünk a Tuskóba! Hálátlan dög ez a csaj! Viszont megígérte, hogy szerdán jön Csipogóstul és 6 napig maradnak! 
Báránybőr!!!! - azaz Juhhéjjj!!!!

 A tegnap esti Ki énekel a legjobban a TLR Klubbon? vetélkedő eredményhirdetésén viszont meg vagyok lepődve, de nagyon. Kisavazták szegény Demes Tomit! Igaz, kicsit remegett a hangja éneklés közben, de szerintem ő volt az egyik legjobb az este folyamán! Nem is értem, hogy miért nem változtatnak a műsor felépítésén. Most egy olyan ember esett ki, akiért nagyon kár! Amennyire lelkisnek láttam őt, még a végén fel is adhatja az éneklést egy ilyen törés után! Azt bedig a büdös, bunkó, paraszt, tv előtt élő nézők miatt tenné meg, akiknek nincs hallásuk és ha van is, akkor nem annak hisznek, hanem a média befolyásolásának. Gondolok itt a mindenféle kis promós filmekre, amikben vagy nagyon drámai, vagy nagyon barbis, rózsaszín habba fojtott iksz faktorosokat mutatnak. A hangjuk, megjelenésük, színpadra termettségük, pedig sokadlagossá válik sajnos.
A műsort én úgy struktúrálnám át, hogy a döntőig a szakértők döntsenek. Csakis ők! A végén pedig a két legjobb közül válasszon a nép! Az akinek bot füle van és már az elején indokolatlanul több szavazatot küld az énekelni is kevésbé tudó, érzelmekből, csak a "jaj, ne már, ezt most miért, én olyan cuki vagyok, és mindjárt sírok, ha csúnyán nézel rám" ikrekre. Persze ők is fiatalok, de látszik, hogy széltől védett kis nebáncsvirágok, akik egy érzelmes dalba már nem tudják magukat beleélni, átadni meg pláne.
 Demes Tamás kiesett. Szerintem az első 4-ben volt a helye. Nem volt tökéletes, de pont az a hely lett volna számára, ahol tökéletesen megtanulhatott volna mindent, amit egy színpadra termett énekesnek tudnia kell. Az éneklésen kívül. Mert azt tud! Csak kicsit jobban látszódott rajta az, hogy izgul.
 Köszi mindenkinek! Hallgassatok Lady Gagát sokat! Gondolom az kell nektek! Ha 7 órányi intenzív agyromboláson túl vagytok, akkor mehettek szaladgálni egy autópályára! Klassz lesz!

Gratulálok! Ismét elcseszték a nyomi tv nézők.


 Szerintem akkor is Ő az egyik, aki megérdemelte volna a fődíjat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...