2011. október 24.

Meló-Dia


 Na, kérem! Ez is meg volt. Mármint a korábban jelzett wörkmííting. A jány, akivel beszéltem, illetve cseteltem, azt írta, hogy a szakmai önéletrajzom jól elküldte a főnökének, hogy nekem való munkákat tudjon ajánlani. 
 Kaptam is egy listát, hogy mire is gondoltak, miután átnézték az adataimat. A sok közül kiválasztottam, hogy engem mi is érdekelne. Ilyen volt az ügyintéző, a szervező, az ötletgyáros és a reklámszaki nevekkel, fantázianevekkel ellátott munkakörök.
 Hallom is a kérdést, hogy mi a fittyfene az ötletgyáros és a reklámszaki?! Megmagyarázom, illetve bemásolom a leírásukat. A másik kettő gondolom tiszta, hogy melyik fán terem... :)
Ötletgyáros "Az elmélkedők kiváló tevékenysége, mely szüntelen ötletekkel látja el a céget, egy-egy tervbe vett üggyel kapcsolatban. A felső képesítésekkel rendelkezők ideális alkalmi, vagy főmunkája. Tevékenységéhez tartozik, hogy ötletekkel lássa el a szervezőket, miként lehetne a kézbe vett ügyet gördülékenyebben, pazarlómentesen és előnyösen végezni. Keresetét az elfogadott ötletek és azok által véghezvitt ügyek bevételei adják."
 Többek szerint vannak jó ötleteim és meglátásaim. Kreatív dolgokban jó vagyok. Erre alapozva jelöltem meg ezt a munkakört. 
Reklámszaki "Kiváló kereseti lehetőség azok számára, akik a reklámszakmában szeretnék kipróbálni tehetségüket. Azok a nyerők, akik a hagyományos reklám módszerektől mind messzebb képesek elrugaszkodni, egyediségükkel."
 Remélem, ha már elég kreatívnak mondanak, akkor leszek elég eredeti egyéniség is agyban! Legalább annyira, hogy az ajándékokat karácsonyra ebből a pénzből meg tudjam venni!
 Volt még más lehetőség is, csak azokhoz még nincs elég tudásom, illetve nem érzem magamban az ambíciót és merszet, hogy be merjem vállalni. De ezekről jövő hét pénteken majd egy főnökkel fogok személyesen értekezni, szintén a szkájpon keresztül. 
Jó a kedvem! Lehet, hogy itthoni melót tudok majd megcsípni? Majd kiderül! Mindenről beszámolok, amint lehet! Addig is:
Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...