2011. október 18.

Pénteken világvége - én meg délelőttös leszek...

Harold Camping, a kilencven éves bibliatanító szerint 2011 október 21-én pénteken az emberek szép csöndben meghalnak. Egy másik kutató szerint viszont október 28-án ér véget a világ.
Egy jó képességű újságíró kezdte ezzel a hírrel a cikkét egy felejthető napi szennylapban, majd így folytatta:
"Világvége - Agyvérzése után magához tért és hívei megnyugtatására egy újabb világvégét jósolt az amerikai bibliaértelmező és rádiós Harold Camping. A kilencven éves férfi tavasszal még azt mondta, május 21-én hatalmas földrengés következtében elpusztul a világ. Harold mostanra korrigálta álláspontját és kijelentette: a Bibliában található számkódok alapján a világvége most pénteken, azaz október 21-én következik be."
Kiemeltem azokat a részeket a cikk első bekezdéséből, amelyek számomra egy atomnyi ellentmondást tükröznek.

1. Megnyugtatta a híveit. ???????

 Hasonló dialógus zajlott le szerintem.
- Harold atya!
- Mondd gyermekem.
- Megmondanád őszintén, hogy mikor dobjuk fel mán a pacskert? A népek mán zúgolódnak odaki'.
- Komolyan?
- Hát! Mondom! Szóval, mikor lesz nekünk gatter? Tudod az emberek mán unnyák ezt a rohadt sok törlesztést fizetni, meg mán itt van a fűtés szezon is. Nem tuggyák, hogy mennyi fát vegyenek. Ne vesszen kárba az a sok fa, ha mán nekünk úgyis leves lessz...
- Számolom fiam. Tudod ez a biblia rohadt hosszú egy könyv és annyi szám és adat van benne, amit újra és újra kell számolnom.
- Jaja.Ötödszörre...
- Fiam. Az állandó siettetéseid miatt számoltam el eddig is.
- Ötödszörre.
- Nem olyan egyszerű ez, mint gondolnád. Lassan végzek fiam. Itt van ez a rahedli adat, meg titkos összefüggés. Nekem ezeket észre kell vennem és tudnom kell mit mivel adok össze és vonok ki. Ez nem egy pohár bor, amit megveszel a kocsmában, ahol a pohár bor, mindig pohár marad és nem kupica, vagy korsó lesz! Értesz-e gyermekem?
- Egy mukkot sem atyám! Már megin' ezt a templomi maszlagot nyomja. Node! A lényeg az, hogy tuti legyen az időpont, mert ez mán mégiscsak csúfság lenne, ha újból benézné a dolgokat!
- Megvan fiam! Megvan az adat! Kiszámoltam!
- No?
- Október 21!!!!
- És?
- Mit és?
- Délelőtt vagy délután?
- Fontos ez?
- Persze! Csak szólni akarok az asszonynak, hogy főzzön, vagy se ebédet aznap...

2. Hatalmas földrengés okozza a halálunkat.

 Ez elírás. Úgy gondolta szerintem Harold Campingsajt atya, hogy a Föld majd megrázza magát, mint egy vizes kutya és akkor mi majd jól oda fogunk veszni és mind megdöglünk vala az úrnak azon a szent napján.
Nem igazán vagyok hívőnek nevezhető, de valószínűleg egy nagy közös, össznépi földrengés idején (amíg rám nem omlik még 4 emelet), erősen felhúznám a szemöldökeimet a Jóisten létezésével kapcsolatban. Aznap tutira megbánnám az eddigi szkeptikusságomat vele kapcsolatban. Igaz, akkor már késő lenne, de legalább lenne egy életre szóló, illetve néhány percre szóló, de meghatározó élményem.

3. Korrigált. !!!

 Ha még ez sem elég meggyőző a híveinek, akkor nem érdemes egy agyvérzésen átesett, valószínűleg mentálisan erősen sérült papnak a szavára adni, akkor ők már tényleg menthetetlenek! Nekik már reszeltek. Agyilag is. Az atya már sokadszorra kábította őket a téves jóslataival és a cikk szerint még mindig százezrek hisznek neki...

 A gondom csak az, hogy nem tudom mit tegyek. Pénteken dolgozom. Zseni is.
Remélem csak este lesz vége a világnak!
Még ennék előtte a cukrászdában egy nagy pohár somlói galuskát.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...