2012. szeptember 3.

Sok kép, egy szó - Bajusz











6 megjegyzés:

  1. Szerintem ezek nem egészen bajuszok, inkább borosta, és szakáll kombók, mert a bajusz az nálam azt jelenti, mikor mindenütt meg van borotválva az arca, csak az orra alatt van szőrpamacs. :) De ez nem kukacoskodás volt, csak megjegyeztem. Punky azt üzente miközben ezt írom, hogy ui ui. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos.
      De nálam ezek szép szál legények a határesetek közé lettek sorolva. Így hát inkább a bajszosak skatulyába kerültek.

      Punkynak pedig mélységesen igazat adok. :)

      Törlés
  2. jaaaj.. a gyengém a borosta meg a körszakáll =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor a Berényi Mikire te is ráfeszültél a Barátok köztben anno? :)

      Örülök, hogy tetszenek a legények! Az első képen látható és az ásót tartó embreférfi naggyon sok lájkot kapott tőlem! Nekem ezek olyan "WOOOW!!!" képek voltak, amikor először megláttam! :)

      Törlés
    2. nem, Miki nem jött be valahogy. :)
      az első képen a haja nem tetszik csak, az ásós az nálam is lájkos, ill. az utolsó a legjobban talán. =) egyébként a túl izmos már szerintem nem szép, nem bejövős :)

      Törlés
    3. arcra egyébként Bruno Santos a kedvencem. kisfiús-férfias. aww =)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...