2012. szeptember 2.

Utolsó nekifutás

 Borzasztó fárasztó hetem volt! Rengeteg munka szakadt a nyakamba és bár tesómékkal lakom és van egy új barátnőm is a cégnél, akivel néha meló után leülök beszélgetni, mégis egyedül éreztem magam esténként. Nyafogásomnak sms-ben adtam hangot Zseninek, aki szintén munkahelyi őrületen megy keresztül, így hát nem voltunk egymásra nagyon jó hatással. :) De valamiért mégis jó érzéssel töltött el az sms váltás. Van kinek írom. Van, aki aggódik értem és együtt örül, ha jó a kedvem. És ez persze fordítva is igaz! Bármennyi munkám van és bármennyire leharcolva érkezem meg a lakásba, mégis tudom, hogy Poczokfalván van egy ember, aki szeret és még lelakott arccal és aggyal is én kellek neki. Ez a tudat mindig erőt tud adni!



 Antiszocról régen meséltem. A legutóbb miatta dobta le az agyam az ékszíjat. Egy irodában vagyunk már jó ideje és egy hónapja már, hogy megkaptam Éva munkáját. Nagyon oda kell figyelni a munka során, különben a dolgozók bérpapírjain érdekes számok jelenhetnek meg, ami miatt fejvesztés után, még az utcán is lehet landolni! Tehát nagyon figyelni kell és ellenőrizni önmagunkat. Persze így is becsúszhat hiba, ami nálam is megtörtént, de szerencsére én vettem észre és nem a főnököm, vagy a dolgozó. 


 Természetesen az arcomra egy laza pánik azért kiült, amit Antiszoc észre is vett. Hogy megnyugtasson ebből nem lesz semmi baj, elmondta, hogy kell írni egy levelet a dolgozónak, hogy hozza be a papírjait, majd fű alatt meg lesz oldva minden azzal, hogy kijavítom a papírt, szignózom és mehet majd isten hírével. Küldetés teljesítve, mindenki örül. Mivel meg voltam ijedve gyorsan megírtam a levelet a dolgozónak, majd fel is adtam. De a lelkiismeretem csak nem hagyott nyugodni, ezért összeszedtem magam és elmentem a csopvezünkhöz, miután Marcsival is beszéltem, hogy ez a helyzet és ez így nagyon nem frankó. A csopvezzel megbeszéltem a dolgozó ügyét. Vittem minden papírját is, hogy át tudja látni a helyzetet. Lényegében csak annyi hibát vétettem, hogy a végelszámolás előtti állapot szerint készítettem én el a munkám, mely szerint neki még volt hátraléka. Végelszámolás után pedig már nem volt, mert táppénzen volt és a papírjait csak kilépéskor hozta be az irodába. A csopvezem nem harapta le a fejemet és csak mosolygott, hogy ha tötyögősebben csináltam volna, ahogy a többiek, akkor nem ezek az eredmények jöttek volna ki. Az új adatokkal a papírjai a mukinak hétfőn ki lesznek küldve, oszt ammen! Ne rágódjak ezen tovább.

 Ekkor kezdett az agyam gőzölögni, hogy akkor Antiszoc miért vitt be az erdőbe és mondott mindenféle hülyeséget nekem, kihasználva a pánikomat? Marcsi szerint azért, mert így akar ő maradni az a személy az irodában, aki sosem téved, ezáltal neki ez presztízsharc, hogy bármi áron ő legyen a legjobb. Ha kell engem is beáldoz. Én viszont úgy tettem, ahogy a csopvezem mondta. Elkészítettem az új adatlapot a dolgozónak. Hétfőn ki lesz postázva, és felhívom őt telefonon, hogy a pénteken kiküldött levelem tekintse semmisnek.  Ha ezt úgy meg tudom oldani, hogy Antiszoc ne hallja, akkor sima-liba az egész és nem tud nekem ez ügyben keresztbe tenni. Így, ha keresztbe szeretne nekem tenni - melyre a fentiek miatt elég nagy esély van -, akkor meg fog lepődni, hogy minden el van rendezve és emiatt a gonoszsága miatt pofára fog esni. Ha kell, még lökök is rajta :).

 Egyébként meg vagyok magammal elégedve, mert nem maradt hisztis ügyem múlt hónapról. A csajok eddig állandóan sírtak, hogy mennyire sok az a havi 120-140 ügy, amit le kell zavarniuk. Nos, jelentem, hogy kezdőként 100 darabon felüli ügyet intéztem el augusztusban! Igaz az utolsó másfél hét kemény volt és most is visszamenőlegesen írom a posztjaimat, de nyugodtan fekszem le, mert túléltem és megbirkóztam vele!
 Hétfőn még néhány dolgot elintézek, mielőtt visszaadom Évának a munkakörét. Az lesz az utolsó nekifutás, mielőtt a nagyfőnök kitalálja, hogy én is megkapom pluszba még az Éva munkakörének egy részét, vagy sem.

 A jövő hét is izgalmas lesz! Ha lesz időm, mesélek. Remélem, hogy lesz, mert ma néztem a postaládámat és több, mint 30 olvasatlan levelem gyűlt össze a múlt hétről...

 Mindenkinek szép hetet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...