2012. június 20.

A ruhat eszi az Mbert

 Megkaptam az első fizumat. Tök jó! Már el is csaptam belőle ruha vásárlásra néhány ezeret. Nem sokat. Próbálok gazdálkodni a kis pénzemmel, de ha van egy jó vétel, akkor azért azt igyekszem nem kihagyni. 

 Amikor felkerültem Pestre és mindenféle okosítón kellett részt vennem, akkor Szóismétlő - szóismétlő - Edittel - edittel - gyalog sétálgattunk a suliba, majd hazafelé. Ekkor láttunk két tök jó turit a Rákóczi úton a Blaha és a Keleti között, a Blahához közelebb. Már akkor megbeszéltük, hogy az egyik fizu után szanaszét túrunk mindent, hogy jó cuccokra leljünk. Mivel Edit egy elég gáz melót kapott, ami miatt már azon gondolkozik, hogy levelezési címnek adja majd meg a cég székhelyét, így egyedül mentem feltérképezni a ruhák garmadáját. Azon a napon vettem 3 inget, 1 pólót, 2 nadrágot a két turiban. Aztán visszafelé a 24-es villamoshoz menet bementem egy cipőboltba, ahol nagyon olcsón lehet nem igazán márkás, viszont egynyári (ún. instant - esővízben oldódó) cipőket kapni egy helyes, de erős csontozattal ellátott sráctól. Talán török ősei vannak. Ezt majd holnap megkérdezem, amikor is visszaviszem hozzá a cipőmet, mert gyanús, hogy nem fogja megélni a nyár végét. Kicseréltetem vele két papucsra, vagy törökmézre, vagy valami másra. Összesen 6400 pénzt költöttem mindezekre és a cipőn kívül minden cuccommal meg vagyok én is és a kolléganőim is elégedve. 
 Bréking nyúzként meg kell itt említenem, hogy Antiszoc Edit ma megemlítette, hogy ujjatlan felsőt is viselhetnék, mert nagy a hőség nálunk. Nincs légkondi, csak egy hőlégfúvóként funkcionáló ventilátor. A karomat illetően nekem vannak kifogásaim az ellen, hogy lakott területen belül lássák... Editet ez nem zavarná. :) Engem igen, úgyhogy ma is inget vettem fel. Bár lehet, hogy apránként akar csak levetkőztetni... 

 Visszatérve a magam megruházásához... Gabicának, a kolléganőmnek - aki nemrég még osztálytársként funkcionált - is elmeséltem tettemet. Ő a hírek és sikereim hallatán teljesen fel lett buzdulva. Ezért miatt a múlt héten együtt mentünk túrni. Vele nem egyszerű az élet a turiban! mutatom neki a tök jó ruhákat és mindegyikkel volt valami baja. Ez túl rövid, ebből kilátszik a hasam, ez túl szexi, ez túl ilyen, ez túl olyan...! Rinya, rinya hátán! Pedig mind tökéletesen állt volna rajta és nem is volt egy ruha sem putris kinézetű! Meg egyébként is, ha egy meleg pasi nem tudja, hogy mi áll a legjobban egy barátnőjének, akkor elkezdheti ásni magát elfelé! Legalábbis a legtöbbje. De, nem? De. A génjeinkben van a szépérzék! Ezért nem látott példuál engem soha senki, amint éppen a Fásy mulatót nézve együtt énekelek az akár melyik Zs-kategóriás "énekessel". 
A sokadik sikertelen próbálkozás után feladtam. Keressen magának szép gúnyát ez a lány egyedül! Külön utakra mentem és találtam is egy nagyon vad pólót. A nagy Ámerikában gyártották. Egyszerű, minimál felső. 
Fekete színű, mell részén ezzel a felirattal:
[marriage is 
        so gay]
Gabicával felröhögtünk, amikor megtaláltam, majd bedobtam a kosárba. Gondoltam felveszem a melóba, de ezt egyelőre még nem mertem megtenni. Sok a házas kolléga a cégnél. Nem akarom őket az elbaltázott döntésükre emlékeztetni. 

 Holnap ismét túrára megyek Gabival. Ha nem lenne ilyen rohadt meleg, holnap felvenném a pólót, hogy hirdessem az igét. :D

2 megjegyzés:

  1. Gondolom, egy külön bejegyzést meg fognak tölteni azok az élmények, amik akkor érnek majd, amikor a fent említett "munkaruhában" jelensz majd meg az irodában. Kíváncsian várom! :)

    VálaszTörlés
  2. azon a bizonyos munkaruhán én besírtam..:D
    egyébként meg remélem találsz nekem is valamit a következő túrá(so)n :))
    PLSZ ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...