2010. június 4.

Június vége - Wellness és más

 A. meglepett ma egy bejelentéssel. Hónap végén, ha van kedvem és időm, akkor elutazhatnánk valahová egy kis wellnessel egybekötött, "de jó, hogy vagy nekem" napra. Visszafogtam magam, pedig majd kiugrottam a bőrömből! A. már ki is nézte, hogy hová megyünk és én csak érkezéskor tudom majd meg az úticélt.
 Annyira izgalmas! Nem tudtam kiszedni belőle, hogy hová is megyünk majd, de végülis mindegy. A lényeg, hogy együtt leszünk! Azért persze a jacuzzi, a masszázs ésegyéb finomságok is jól fognak esni. Remélem ez a mostani özönvíz nem fogja elvinni a szállodát!

 Nagyon messze van még a hónap vége! Ráadásul sok titok lengi körül az utazást is, ami még izgalmasabbá teszi a kirándulásunkat! Persze még semmi biztosat nem tud ő sem, hiszen még csak ma kezdte el szervezni. Nem is értem, milyen más programom lehetne, amikor vele lehetek! Semmi. :)

 Irány a rejtélyek szállodája! Majd élménybeszámolok, feltéve, hogy lesz szabad szoba és a víz sem nyeli el addig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...