2010. június 5.

Legkedvesebb kommentelőm

 Már régen közkinccsé kellett volna tennem, de nem tettem. Nem is tudom miért halogattam. A Kedvesem kommentálta az elmúlt egy évünkről szóló bejegyzésemet. Nem az önfényezés miatt teszem közzé! Félreértés ne essék! :)
 Igazából ez egy nagy igenlés arra, hogy minden szó, amit eddig a kapcsolatunkról leírtam, az igaz és nem egy fikció.

 Hát most következzenek a Kedvesem szavai arról, hogy mit gondol rólam és a velem eltöltött idegölő egy évéről. Annyit hozzá kell tennem, hogy a sorait úgy írta, hogy egy üzemképes nullásgéppel álltam a feje mellett. Most persze csak vicceltem. Ám szegénynek ehhez hasonlókat kell mellettem átélnie nap, mint nap. Ő egy igazi hős! :) Az én hősöm.

"Meglepetés! :)

Azt hiszem, itt az ideje, hogy én is írjak néhány gondolatot ahhoz, amit itt olvashatnak az érdeklődők, azért is, hogy tudja meg mindenki, aki idetéved, hogy minden szó, amit írtál igaz.

Egy év. 365 nap. 8760 óra. Hihetetlen, de igaz, hogy eltelt ennyi idő együtt. Nem azért hihetetlen, mert kibírtuk egymást, hanem azért, mert olyan, mintha csak néhány hét telt volna el azóta az ominózus első, és "véletlen" találkozásunk óta. Amikor együtt vagyunk, repül az idő.
Életem leghihetetlenebb időszaka ez (szándékosan nem múltidőben írom). Nem hittem, csak reméltem, hogy néhány csalódás, és önbizalomvesztés után megtalálom az igazit. MEGTALÁLTAM! Kapcsolatunk, szerelmünk egy olyan kincs számomra, melyet nagyon féltek. Féltem, még a saját szemem fényénél is jobban, és jobban bárminél, ami értéket jelenthet egy ember számára.

KÖSZÖNÖM! Köszönöm, hogy van kit féltenem!
Köszönöm mindazt a sok szépet, jót szeretetet, szerelmet és figyelmességet, amit kaptam TŐLED DRÁGA SZERELMEM! Sokat köszönhetek neked, hiszen a legféltettebb, "legvadabb" álmaimat valósítod meg. Kapcsolatunk által az egész életem megváltozott.

Kívánok magunknak életünk végéig tartó, lángoló szerelmet, és mindazoknak, akik ezt olvassák, hogy legyen olyan csodában részük, mint amit csak egy ilyen "IGAZ" szerelem adhat az embernek!

Tiszta szível: A."

 

 Szerencsés vagyok, nem? Én is csatlakozva A-hoz, kívánom mindenkinek, hogy élje át azt a csodát, azt a korábban nem tapasztalt elementáris erejű és a mai napig lángoló szerelmet, amit mi élhetünk át!
 
 Szép  szerelmes szombatot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...