2012. augusztus 22.

Bréking nyúz - Mibe keveredek? :)

 Kis unszolás után este Hugival, Öcsémmel, barátnőjével Orsival, valamint kolléganőmmel Judittal együtt én is mék mulatás céljából elfele otthonról!
 Este a Zöld Pardonban leszek vizuálisan befogadható, ahol is a Vad Fruttik tánczenekar fog játszani, mert fizetnek érte.
 Én meg annyira nem vagyok nagyon képben zeneileg belőlük, tehát a legbutább arcú férfiember én leszek a népek között, de nem baj, mert lesz legalább miről mesélnem! :)
 Mindenki örül! Taps, meg egyebek este 8 órától.
Aki jön és tudja a telószámom, az megmobilozhat, hogy örüljön nekem, amikor ott leszek!
 A nap meg süti az agyamat ezerrel! Nettó 34 fok van az irodában! És még meleg is vagyok!
 Ekkora szívást!
 Dolgozok még 32 percet, aztán mék haza! :) Báránybőr!!!!!

6 megjegyzés:

  1. táncoló Poczkot kell keresni =)
    egyébként meg jó szórakozást. a Vad Fruttik hiperszupermegagiga jó ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyiradeannyiradeannyira jó volt!
      Nem is hittem volna, hogy mennyire jól fogom magam érezni egy olyan koncerten, amelynek az előadóitól maszkimum 5 dalszámzenét ismertem!
      Durván jó volt! Ugrált és üvöltve énekelt a pocok és közben a pofazacskómból a rozs meg csak úgy hullott a tömegre! :)

      Törlés
    2. heh, megnéztelek volna =)

      Törlés
  2. Itt is sorry, hogy nem mentem!! Milyen volt??
    Extrapuszcsylávcsy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verheted a fejed a falba kedvenc Daxom! Brutálisan jó koncert volt. A bal fülemre 20%-kal rosszabbul hallok, de majd elmúlik. Széttáncoltam magam, az 5 ismert dalt én is ordítva énekeltem, mint a népek! A pasikok rendben voltak, kivéve a Botmennek ötltözötteket, mert azok mind gázok voltak. A csapolt sör sör ízű volt, a levegő meg párás, a koncert hosszú és hangos, a ráadás negyed óra 15 percig tartott...
      Tulajdonképpen vacak volt az egész! Ne sajnáld!

      Na, jó! DEEEEE!!!!!

      ÁLLAT VOLT!!!!!

      :*****

      Törlés
    2. :((( Mostan jól elszomorodtam..de majd legközelebb!!! Pedig ma írt a Tomi, a másik, aki nem az enyém, hogy ők be sem jutottak, és ettől kicsit jobban éreztem a magam, de hála Neked, most megint nem..
      Azért lávcsyzlak!!! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...