2012. március 9.

Friday Night Dance

Már nem követem olyan nagy figyelemmel a mai zenei irányzatokat, előadókat, mint megboldogult fiatal koromban. Volt időszak, amikor a péntek és szombat estéim a bulizásról szóltak. Ez nagyjából egybeesik a Happy Rave stílus feltűnésével, fénykorával és hanyatlásának kezdetével. Ma már szelídebb és szolidabb vagyok egykori önmagamhoz képest. A táncolható zenéket viszont most is kedvelem, amiből úgy gondoltam, hogy egy péntek esti koktélt összedobok azokból a zenékből, amikre mostanában bukkantam.
 Nekem ezek a dalok még újak, ezért morajtóriumot rendelek el. Nem akarok buhogásokat olvasni, hogy ezt már ismeritek! :) Egy péntek esti alapozáshoz viszont megfelelnek. Táncra fel és kalandra fül!

Mujahid Zoltán - Túlélő

Kasza Tibor - Nam kell más

Madonna - Give me all your luvin'

Kelly Rowland - What a feeling

 Usher - More (mix)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...