2012. március 20.

I love Russia - Part I.

 Megboldogult lánykoromban kötelező volt az orosz kultúrával, nyelvvel és zenével megismerkednünk. Zsenge ifjúként érdekesnek és izgalmasnak tűnt az orosz óra is. Még (talán) ma is el tudom mondani az abc-t (a, be, ve, ge, de, je, jo, zse, ze...) és néhány versikét is (Pérvoje szintyibrjá - Szeptember elseje). Sőt! Még egy Kemerovó-i kislánnyal is leveleztem, aki küldött nekem egy gyermeklemezt, ami valamilyen gumi szerű anyagból volt! A lemezjátszó lejátszotta. Borzalmas volt. Egy Teletubbies-utánérzésként tudnám leírni a rettenetet. Nem voltak könnyű percek, amíg belehallgattam. De ez már régen volt! 

 A napokban rátaláltam egy oldalra, ahol csekély nyelvtudásomat és az ott talált jóságokat összeszedve közlöm a látottakat. Némelyik vad lesz, más elgondolkodtató, vagy vicces. De egy biztos, mindegyik érdekes szociográfiaként szolgálhat a 21. század Oroszországáról és orosz nyelvterületen lévő országokról.

 Elnökválasztás - 2012.03.04.

 Biztosan hallottál róla, hogy a márciusi elnökválasztáskor webkamerákat is belőttek a választókörzetekbe. E kamerák képeiből csemegéztem. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...