2012. március 26.

Napi Poczok 12.03.25. - Óraátállítás

 Ma hajnalban átállítottam az órát. Nem történt semmi. Azaz mégis. Most nem mutatja a pontos időt. A rádióban egy órával előbb járnak. A számítógépem is egy órával többet mutat.

 Nem értem.

 Pedig mindent úgy tettem, ahogy mondták. Hajnali kettőkor három órára állítottam az órámat.

 Két karóráról áttettem egy 3 órából álló kupacra a vekkeremet. Most viszont késik.

 Szerintem ez az óraátállítás egy nagy hülyeség!

  • Hajnalban fel kellett kelnem a procedúra miatt.
  • A vekker idétlenül mutat másik három karóra tetején.
  • Ráadásul még billeg is! Mi lesz, ha leesik?
  • Már nem is mutatja a pontos időt.

És most mit veszek fel a karomra?

Bár, ha jobban belegondolok a karmon hordott óra is elég idétlen! Hordanám mégis inkább úgy, ahogy a többiek.
Csuklón.

De mi van, ha nem csuklok?

Az élet nehéz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...