2011. november 19.

Aludni volna jó...

 A mai napom nagyon unalmas volt. Bajlódtam a dolgozatokkal és nagyon untam közben magam. Jó lett volna, ha Zseni itt kószált volna a közelemben; ha rám szólt volna, hogy ne üljek a monitor előtt görnyedve; vagy épp egy kávét iszogattam volna, amíg ő elmeséli a napját, s közben egy picit elvesztem volna kék szemeiben.
 Sajnos nem így történt. Délután még be is ájultam ebéd után, annyira nem voltam topon.
Ennek az lett az eredménye, hogy most fél 12 előtt még itt zsibbadok a gép előtt és egy kicsit sem vagyok álmos.
 Filmet fogok nézni. Egy olyan filmet, amit Zsenivel szerettem volna megnézni, de eddig nem volt rá alkalom. A Túl a barátságon c. filmet fogom magamévá tenni. Egyedül. :P
Mégis jobb, mint a plafont bámulni, mert nem tudok aludni...
Zseni biztos elaltatna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...