2011. november 26.

Csak Zseninek!

 


Ezeket a videókat, csak miattad tettem fel!


Hallgasd meg! Remélem, hogy megváltozik a véleményed és mégsem kell majd fogcsikorgatva lenned a közelemben, ha majd egyszer, a közös lakásunkban én majd Cserhátit fogok hallgatni. :) Hiszen tudod: "Szeretlek én..."! :))




Viccet félre téve...


Amit igazából szerettem volna eredetileg is feltenni az ez a dal lenne.


Címe: Én leszek


Szeretlek Zseni!



Én leszek,
ki rendbe hozza majd az életed,
és meggyőz arról, hogy még szép lehet,
ha úgy akarod.
Én legyek,
ki földre hoz egy darab kék eget,
kiért a régi rosszat eldobod,
ha gondolod.

Én leszek,
ki fogja majd a két kezed,
ki téged jó felé vezet,
ha engeded.
Nélküled
számomra sincs értelme semminek.
Akard, hogy én legyek a mindened,
és én leszek.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...