2011. november 22.

Nem utazom

  

Az úgy volt...

 Zseni egy fejtágítás miatt felutazik december közepén Pestre 3 napra, ahová engem is hívott. Nagyon örültem a lehetőségnek, hogy újból együtt lehetünk pár napig, még ha neki kötelezettségei is vannak. Ezek reggeltől délutánig tartanak, de a többi idő a miénk. Báránybőr (azaz Juhhéjj)!!! Örültem, mint majom a tartálynak! Már tervezgettem és előre jól éreztem magam. Olyan ritkán tudunk elszakadni otthonról, hogy ünnepként éljük meg ezeket az alkalmakat.

 Öcsémmel és barátnőjével lezsíroztam, hogy náluk fogjuk rontani ez időtájt a levegőt, amiért cserébe majd főzök nekik egy/több jóságot, amit rezzenéstelen arccal majd beharaphatnak. Meg persze jót beszélgetünk és a barátnőjével kettesben meglátogatjuk a karácsonyi forgatagot a Váci utcában.

 

Egyébként is ritkán látom őket és ez egy jó alkalom családlátogatni - gondoltam. Öcsém mellett nem lehet unatkozni. Nem az a pörgős fajta srác, de valahogy úgy eltelik mellette az idő, hogy már lassan ránk virrad, mire észbe kapunk. Jó és humoros társaság. Ha még "besegít" egy jóféle Ó-Hazai mézes ágyas áfonya pálinka, akkor a jókedv is hatványozódik, a sztorizás, pedig kifogyhatatlan. A barátnője toleráns velünk szemben ilyenkor. Is. Úgy érzem, másságom ellenére nagyon kedvel és várja az újabb találkozást velem és Zsenivel is. Ez nagyon jó érzés, mert tudom, hogy nem nyírja öcsémet miattam, miattunk. Mindezt lehet, hogy csak azért teszi, mert már ismert, amikor megtudott rólam minden "szörnyű" titkot és már nem volt ideje egy rosszabb képet kialakítani rólam, így hát muszáj volt megkedvelnie engem, mert nem tehetett mást. De tudom, hogy ez nem így van, mert (remélem) leendő sógornőm alapvetően jóindulatú lány. Ez az elméletem egy újabb bejegyzést kíván. Összeszedem a gondolataimat és jól megmondom a magamét. :)

 Szóval vártam az újabb találkozást és az újabb Zsenis napokat. Igen, múlt időben írom, mert valami megváltozott. Olyan kutya időbeosztást kapott, amivel nem tudom felvenni a "márpedig akkor is jól érzem magam veled, ha csak pár órát is lehetünk együtt" kesztyűt, mivel az a hírei hallatán, egyszerűen lefoszlott a kezeimről. 
Akár este 10-ig is tágíthatják a fejét szegény szerelmemnek egy szerencsétlen időbeosztás miatt. Az egyik fontos előadó csak délután tudja az igét szórni az egybegyűltekre. emiatt késő estig is ott zsibbadhat az előadóteremben Zseni.
Amíg onnan hazaérne öcsémékhez, az még egy fél óra. Lecsutakolna, szusszanna. 11 - 1/2 12 magasságában már érdemileg is csak ketten lehetnénk elvonulva a népektől. Abban az időben már a nevét sem tudná helyesírási hiba nélkül leírni! Nem számíthatnék sem szexre, de még beszélgetésre sem. :(

 Így hát megadtam magam a lámlenge szervezőknek és nem utazom. Öcsémékhez pedig majd megyek anyuékkal egy karácsonyi ebédre, amikor is majd lehet, hogy véletlenül jól ott fogok ragadni.

Majd még alakul, de már nem tervezek és nem iszok előre a medve nővére!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...