2011. november 30.

Utolsó munkanap

 

Annyira utálom ezt a napot!

 Ismét beleszaladtam az utolsó munkanap tragédiájába. Már az ébredés is rossz volt. Sőt! Aludni is csak kb. 3,5 órát tudtam ezért nem vagyok ma nagyon topon. Pedig még csak most indul a nap! Délután még Zsenivel is találkozom. Megemlékezünk a hónapfordulónkról és dühönghetek a szerződésem lejárta miatt. Is.

 Jelentkeztem egy állásra (többre is, de ezzel kapcsolatban vissza is jeleztek). Hetekig semmi hír a cégről. A munka adminisztrátori volt. Dolgoztam adminisztrátorként. Diplomám is van, mint HR-es! 7 és fél év gyakorlatom van összesen az adminisztrátori feladatok ellátásából.

 Gondoltam, esélyes lehetek az állásra. Szerintetek?

Szerintem is.

De nem! Nem kellettem nekik. Láttatlanul, interjú nélkül megállapították, hogy nem vagyok alkalmas az állás betöltésére. Ez komolyan kiakasztott tegnap! Interjú nélkül megállapítják, hogy nem vagyok oda való?!

Legközelebb hasonló hirdetést adhatnának fel:

 Az ABCD Zrt. alibi felvételt hirdet az alábbi munkakörökre:

  • Adminisztrátor
  • Környezetmérnök
  • Laboráns
  • Takarító

 Jelentkezésüket nem várjuk, mert ezekre a munkakörökre már a rokonságunkból megtaláltuk a keresett munkaerőt.

 Azért nem írtuk, hogy rokonságunkból a legjobb embert, mert az nem lenne igaz. Nem a legalkalmasabbak a munka ellátására, de a pénz legalább a családban marad.

 Önéletrajzaikat, múlt hónap 15-ig kérem gyújtsák meg és melegedjenek mellette, amíg ég!

 Ja! És Boldog Karácsonyt!

További szép napot mindenkinek!

A mai hangulatom pedig:

1 megjegyzés:

  1. Elképesztő, hogy mindenhol ez megy, egész Magyarországon! Ha valakinek nem vagy az ismerőse, akkor általában esélyed sincs felvételt nyerni egy komolyabb pozícióra :S
    Azt hittem csak pályakezdőként nehéz elhelyezkedni, de látom akkor nem csak pályakezdőként. Fel a fejjel, KisPoczok! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...