2011. november 1.

Ha már mindenszentek, akkor filmajánló jön stílusosan

  Hugi ha már itt volt, akkor megnézettem vele az egyik kedvenc sorozatomból pár részt. Szerencsére tetszett neki. Sőt! Rajongóvá vált! Esténként a neten néztünk meg egy-egy részt. Ez a sorozat nem más, mint a 

Haláli hullák - Dead like me

című.

 Mostanában televíziós csatornáink elárasztanak minket sorozatokkal, melyek közé szerencsére nem csak a "futottak még" kategóriába tartozók kerülnek, hanem igazi műfaji klasszikusok, mondhatni kultsorozatok is. A Cool az utóbbi években az évtized egyik legelismertebb szériáját adta le.  Itt szerettem bele ebbe a sorozatba.

 A Haláli hullák (Dead like me) leginkább a 18-29 éves városi célközönségnek szólt a tervek szerint. Erős mérnöki szórásba még beleférve fedeztem fel én is a késő este kezdődő sorozatot. A címe alapján nem győzött meg és ha jól emlékszem, akkor egy reklám alatti kapcsolgatás közben ragadtam le az első részénél. Azóta fan és fun vagyok. A sorozat érdekes mixtúrája a komédiának és a drámának, hiszen az ironikus hangvételt az árnyalja, hogy a halálról szól. 
 A halálról, melyet a sorozat főszereplője, a meglehetősen nagy világutálattal bíró tinilány, George is viszonylag hamar "átél" a sorozat elején, amikor is a Föld körüli pályára állított MIR űrállomásról leszakad egy darab (a WC egy titánium-darabja, az ülőkéje), és az a Földre zuhanva agyonvágja őt.

George-ból az incidens hatására Kaszás lesz, akinek az lesz a feladata, hogy a halálra kiválasztottakat kell átsegítenie a túlvilágra.
 Iderakom az első részét a sorozatnak, amelynek a többi részét is meg lehet nézni onlány módon. Remélem mindenkinek tetszeni fog, aki nyitott szemmel nézi!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...