2012. július 17.

Bocs és Csigavér! Mókus ebben a bejegyzésben nem lesz! Tökre komolyan!

 Szeretnék gyermekkorú medvét kívánni azoktól, akik például egy kedves kis állatos kifestő, vagy egy 1987-es Fürge ujjakból kimentett állatos hímzésminta helyett két meleg pasi Poczokfalvi parkban sétálós sztorijára lel.
 Az imént láttam ugyanis, hogy a Mint a mókus-minta címmel napvilágra került bejegyzésemet több mint 630 emberke lelte megfele. Ebből, még ha 500 én is voltam és 30 meg Ti, kedves olvasók, akkor is 100 ember besz*pta, mert nem azt találta feltétlen, amit keresett.

 Kérem őket, nézzék el nekem, hogy ennyire kreatív vagyok! A cím tényleg becsapós! Mint a mókus fenn a fán.

Ezért most kaptok egy csomó csigát! :) Lehet örülni!

Csiga szex

Fesztivál csiga esőben

A csiga anyjatómiája

Ezen a képen nincs sirály, de bicikli sem

Arcára olvadt a mosoly

Diós, fahéjas csiga

Csiga-Sassoon
Ez egy csiga - béka jelmezben




3 megjegyzés:

  1. Oh, Poczok, köszönöm ezt a posztot, imádom a csigákat! (Nem megenni... :P)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen. :)
    Fura az élet látod? Eddig egy csiga sem kúszott be a blogomba. De az olvasóm lettél, én pedig nem tudva, hogy neked ezek a kis állatok milyen kedvesek, egy valag csigát, vagy csigával kapcsolatos képet dobtam fel!
    Méghogy nincsenek véletlenek! Pffff!

    :) Csak Neked Raven Úr!
    http://www.youtube.com/watch?v=RhbyhTaNrHg&feature=related

    VálaszTörlés
  3. Ah köszönöm. Honnan tudtad, hogy én vagyok Tompika személyesen? Látod, nem csak csigában, Tompikában sincsenek véletlenek! :)
    Régen csigát tenyésztettem, nem fogyasztásra, sőt csigaújságot is kiadtam. Bizonyám! ;) Már kiskoromban se voltam komplett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...