2012. július 11.

Eddig tartott...

...amíg Antiszocból elő nem bújt az Antiszocsága.

 Szegény csajnak férfival nem volt dolga évek óta. Valószínűleg ez lehet az oka, hogy ilyen lett, amilyen. Tegnap és ma tapasztaltam meg először, hogy milyen is az az Edit, aki nem visel a teljes arcán maszkot. Hát, mit mondjak? Brutális és vérfagyasztó a látvány!

 Az úgy volt....

 Antiszoc a lávboxon összebarátozott valami egri mókussal. Legyen a neve mondjuk Gyuri. Meg egyébként is ez a keresztneve. Gyuri mókus már kb. 2 éve ismeri Antiszocot. Először persze a kamu adatokkal megszórt reglap alapján kezdtek egymással csetelni, meg telefonálgatni egymással. Gyuri addig fajult, hogy a tündibündi reglapos csajjal találkozni akart. A reglapos csaj szebb, okosabb, jobb és súlyban fele akkora, mint élőben, 3D-ben. Antiszoc bepánikolt, hogy "JajjIstenemmostmileszhaengemaGyurikameglátjajjIstenem!", vagy valami ilyesmi. Mindezen agresszív alhasi görcsölésekre - teljesen jogosan és megérdemelten - jogot adó problémákkal Marcsi kollegínához fordult, hogy most aztán ennek fele sem tréfa! Mi legyen? Marcsit nem hatotta meg Antiszoc nyavajgása. Azt mondta neki, hogy valljon színt, de csak adagolva, nehogy elriassza az egri mókust. Gyurika először nemleges beleegyezést kapott a talival kapcsolatban, majd szépen adagolva Edit megírta, megmondta a frankót. Gyurika is cizellált a reglapján látható adatokkal kapcsolatban, így mindketten megnyugodtak. De mivel durva kamukazék voltak mindketten korábban, gáz lett volna már találkozni. Ezért maradt a napi 1 1/2 óra telefonálgatás (munkaidőben). Élőben még nem találkoztak két éve, de a napi kaki is meg van beszélve. Gyurika kicsit olyan, mint Colombo felesége, vagy Bloo a Foster házból.




 Képzeletbeli Virtuális György a múlt hét péntek reggelén azt látta, hogy a közösen használt Lávboxos blogszerű miatúrójuk egész éjjel aktív volt. Edit csak aznap reggel, beérve az asztalához vette észre, hogy a gépe egész éjjel be volt kapcsolva. Gyurika magyarázatot várt arra vonatkozólag, hogy az élőben eddig sosem látott "barátnője" mégis mit ügyködött éccaka. Edit ki volt akadva Gyurka hitetlenségén, miszerint ő semmit nem csinált és hogy minden csak a véletlen műve. Gyurika besértődött, mert szerinte őt Antiszoc hülyének nézi. Folyt a vádaskodás a telefonban oda-vissza, aztán Edit elhajtotta őt a picsába. Egészen addig letargiában volt, amíg meg nem kegyelmeztem neki és meg nem mutattam, hogy hogyan is lehet megmutatni a "számítógép zseninek" (echhhh!), hogy be volt ugyan a gép kapcsolva, de munkafolyamat nem volt rajta. A rendszereszközök között lehet ilyen okosságokat találni, ha jól emlékszem. Hétfőre Gyurka arca összement eredeti méretűre és már ontotta újra a "vicces" szövegeit Antiszocnak, aki ismét örült.
 Viszont Antiszocot meggyanúsította Igazságos Izom Gyurka, miszerint a levét összeszűrte biztosan velem, ha ennyit segítek neki! Szerintem itt mozdulhatott meg Antiszocban a MIÉRT IS NE? kocka és átfordult a NYUGIBAN ELMELÓZOK MELLETTE oldalról. Brutális és ostoba támadásba lendült. Első körben elkezdte egy piszlicsáré munkaügy miatt áztatni Marcsit. Én csak kamilláztam az összes két barna poczok szememmel, hogy most WTF? Elmondta, hogy Marcsi bizony nagyon egy rosszéletű nő, aki nagyon karmolja a pasikat és hogy óvatosan legyek vele, mert akármi is lehet a vége. Editet megnyugtattam, hogy bár lehet, hogy hátrányos az arcom, attól még nem vagyok teljesen rehabos csávó. Egyébként meg - benti szóhasználattal élve - "Pont lesz@rom", hogy házon kívül ki és mit csinál. Editen volt a meglepődött arcvágás sora. Ekkor még cifrábbakat mesélt még abból az időből, amikor ők még tök barik voltak, majd az okokat is, amiért az megszűnt. Meghallgattam őt, de nem esett le az állam. Nem is érdekelt, mert rólam is lehetne ilyen erővel sztorizgatni... Én egyébként is a tapasztalás embere vagyok. Ezt neki is elmondtam. Rossz tapasztalatig nem ítélem el a legtöbb embert. Antiszoc látta, hogy hatástalan és addig dolgozott ma reggel, hogy nyilvános hiszti legyen a kisirodában, amiért a Marcsi ma csúnyán nézett reggel rá!

 Komolyan mondom besz@rás ez a nő! Furmányosan megoldotta, hogy legyen egy újabb alkalma áztatni Marcsit csak azért, mert vele jobb barátságban vagyok. Erre nagyon féltékeny lett ez a pics@. Meg persze másra is, ami nem történt meg, de úgy gondolom, őszerinte már igen...

 Reggel láttam rajta, hogy valami nem kerek (az alakját kivéve). Én gyógyos, meg megkérdeztem tőle, hogy mi baja? (Tudom! Baja egy város :) Erre először azt mondta, hogy semmi. Ezután gyors újratervezés volt - a cél érdekében. Előadta, hogy Marcsi ma reggel úgy nézett rá, mint aki meg akarja őt ölni. Mondtam, hogy ezt csak benézte, de hajthatatlan volt. Azt mondta nekem, hogy mondjam meg a Marcsinak, hogy ezt fejezze abba, mert ő neki ez már nagyon nem jó. Így néz rá ez a nő már hetek (!?!) óta...
 Leállítottam őt több okból.
Edit! - mondtam. Én nem vagyok sem postás, sem betonfal, hogy köztetek álljak. Ha valami bajod van, akkor felkelsz, kimész és elmondod neki. Velem ne üzengess! Kettő. Hogy lehet az, hogy hetek óta így néz, ami nyilván nem igaz, mert még pénteken is itt röhögcséltetek? És az is hogy lehet, hogy csak ma kezdett el zavarni?
Erre Edit: - Marcsi azóta ilyen velem, amióta te ide kerültél. Féltékeny arra, hogy nem kint ülsz velük.
Erre én: - És akkor mi van, ha neki nem tetszik? Buhogtam, amikor be kellett jönnöm?
Ő: -Nem, de...
Én: - Rosszul érzem magam láthatóan, hogy itt vagyok és te tanítod be nekem a letiltási okosságokat?
Ő: - Nem, de...
Én: - Akkor meg mit zavar téged, hogy a Marcsi mit gondol? A főnök utasítása volt. Pont. Ha valami bajotok van, akkor oldjátok meg!

Erre Marcsi belépett.

 Edit lefagyott egy pillanatig, de gyorsan újra felállt a rendszer és újratervezés is volt. Marcsit kiosztotta, hogy miért néz úgy rá, mint egy gyilkos. Marcsi néz rám, hogy ennek meg mi baja van? Én széttártam a kezem, mutatva, hogy én is így találtam rá. Marcsi mondja, hogy nincs vele semmi gondja, de ha lenne, akkor megnyugodhat, mert ahogy eddig, ezután is el fogja mondani. Hihetetlen kedvességgel a hangjában mondta ezeket. Edit ismét nem erre számított. Újratervezés volt. Ismét előadta, hogy ez márpedig így van - a csúnyán nézés - és ez azóta van... Marcsi leoltotta őt, hogy ez azért tényleg egy óriási hülyeség és fejezze be, mert csak túráztatja magát feleslegesen. Ezután felállt és otthagyta őt és engem.

 Edit újból elkezdte szapulni Marcsit. A munkáját, a magánéletét, a szexualitását, a pénzügyeit, mindent. Amikor befejezte csak annyit mondtam neki, hogy ezek engem nem érdekelnek. Amíg valaki korrekt velem, addig nem érdekel, hogy mit csinál és hogyan. Ha viszont megbánt, akkor meg pont amiatt, de akkor már nem is beszélek vele. Ez egy munkahely, ahová dolgozni jövök és nem vagyok kíváncsi más lehúzására alkalmas esztrád műsorra. Elég nagy vagyok már ahhoz, hogy ne kelljen rám vigyázni, ha jót akar valaki, ha nem!

 Ekkor Gabica az elsőről rámcsergett, hogy kimegy a sarki bótba, meg talán turizni is egy kicsit. elkísértem. Senkinek nem szóltam, csak vettem a tatyómat és go! Gabinak levezettem, hogy Antiszoc a fejébe vette, hogy megment engem Marcsi karmai közül. Mivel a főnököm ezen a héten nyaral valahol, így a kiruccanásunk 40 percesre sikeredett. De elhoztam két faszányos inget és egy kis hátitatyót! Gabi azt mondja, hogy bolzkóros leszek! Szerintem meg csak élvezem, hogy nem kell anyámékat lehúznom, ha kell valami.

 Visszaérkezve, csak hogy a hatékonysági mutatóm emelkedjen, elkezdtem kajálni. Persze eközben támadtak le a kolleginák, akiknek gyors ügyintéztem. Jöttek, átadták a gyors melót, átnéztem, pici vicc, kis nevetgélés, elmegy, ajtó becsuk. Ez így ment 3x vagy 4x. Ezután Antiszoc jó étvágyat kívánt. Majd elmondta, hogy ne rá haragudjak, mert ez nem az ő hibája. Mondtam neki, hogy nem effektíve őt, hanem a helyzetet utálom, aminek akárhogy nézzük én vagyok a közepe. Közben megettem az utolsó falatot is. Ekkor megint Marcsit kezdte el szapulni, hogy minden az ő hibája volt.

Bepörögtem. Miért nem hagy engem békén ez a pics@? Matekozni kezdtünk. Osztással indítottam és zártam abba a napot, mint az később kiderült.

 Elmondtam neki, hogy senki és semmi nem érdekel engem olyan mélységben, ahogy azt ő előadta. A másik dolog az volt, hogy elmeséltem neki, hogy nem a Moulin Rouge-ban dolgozunk, ahol érdekelhetne, hogy ki, hányszor és kivel kufircol. Mi most pont nem ott vagyunk és elegem van ebből az egész délelőttöt qrvára elcsesző béna hakniban, amit lenyomott! Eddig és ezek után is a dolgaimban én fogok dönteni! Ha még egyszer ilyen hisztis, egymásra mutogatós, idiótaságon összeveszős délelőttöt kell átélnem, hát esküszöm, hogy rád borítom az asztalt, vagy mint a kerge kutyákat, hideg vízzel foglak szétugrasztani benneteket! Ebből már nagyon elegem van!

 Ezután felkeltem, kimentem és mutattam Marcsinak, hogy megyek le az udvarra, mert most rá kell gyújtanom. Az idegtől nem láttam. Lent el kellett mondanom, hogy mi történt. Majd okosan összeraktuk a képet az esztrád műsor tekintetében. Antiszoc Edit megijedt a hétvégén, mert gyanús volt neki, hogy Mindent Sokkal Jobban Tudó Gyurka dobni fogja őt a levesbe. Pasi nélkül marad!!! De én ott vagyok kéznél. De azt is látja, hogy Marcsival elvagyok, mint befőtt. Ezt szét kellett robbantania. Nem sikerült. Sőt! A fenti kikelésem után azt gondolhatta, hogy Marcsit is osztom, de nem!!! Lementem vele az udvarra szünetre!!! Ekkor dobta le az agya az ékszíjat! Nem tudta feldolgozni, hogy ezek után, mi a csodát eszek én még ezen a nőn? Pedig annyira megdolgozott engem! Még nevettünk is egy kicsit, hogy kómába esik Antiszoc, mire felérünk!

 Szinte így volt. Kiment a kis irodából. Látta, hogy Marcsival paterkázom lenn, majd kész lett. Agya ledobta az ékszíjat, rájött, hogy hiába volt minden próbálkozása és hogy ő teljesen elvágta magát előttem. Fogta magát és elviharzott. Haza!
Talán holnap sem jön.

 Most biztosan újabb terveken töri egy kisebb lavórhoz hasonlatos nagyságú kobakját, melyben az ördögi gondolatok teljes tárháza található. Remélem, ahogy eddig is, az agyát nélkülözve próbálkozik. Minden esetre én nyugodt vagyok. Tudom, hogy a főnököm meg fogja érteni, ha majd egyszer magyarázatot kell adnom a tetteim miértjére: a csaj rámkattant, de én pattintottam őt, emiatt kellett leszedálnom őt...

 De azért az élet szép!

6 megjegyzés:

  1. Hát öregem, nem irigyellek! Nem is a munkában fáradsz el, hanem a hölgyek drámáinak vagy egyszerre ihletője, szereplője, elszenvedője és kritikusa! Négy szerepet egy gázsiért? :)

    Ehhez képest én a 14 kolléganőmmel úgy elvagyok, mint Hófehérke a (kétszer)hét törpével. Apró bókokkal bombázom őket nap mint nap, ami egyrészt jót tesz az arcbőrüknek, kisimulnak a ráncaik, másrészt olyanok lesznek, mint a kezesbárányok. Így persze mindenki csupa bűbáj velem, el vagyok kényeztetve. :) Pletykagyűjtőként működök: velem osztják meg a másikkal való problémájukat, így átláthatok a női rivalizálás szövevényes hálóján, tudom, hogy ki, kit, miért, miért nem.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az együttérzést! :) A pletykákat (sajnos) nekem is végig kell hallgatnom, ha akarom, ha nem. A nőknek ez úgy tűnik, lételemük. Nem lenne okom a panaszra, ha Antiszocnak is lenne párja, aki megadná azt neki, amit én soha nem fogok. Irigyellek, hogy nem kell hasonlókat átélned! Bár hónapokkal ezelőtt még ez sem zavart volna, amikor még itthon zsibbadtam és az égiekhez könyörögtem egy állásért! Hálátlan dög vagyok. :)

      És gondolom Te még sütit is kapsz! :)

      Törlés
  2. heh, igazán mókás egy ilyet férfi szemszögből elolvasni. =) nem irigyellek.
    (a stílusodat pedig nagyon szeretem =))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a betűk ilyen sorrendbe téve és általad elolvasva a tetszésedet elnyerték! Remélem ez később sem lesz másképp!
      A gondolkodásmódotok és női furfangotok egy nagyon masszív és durván tekercselt agyat igényelnek! Kibogozni a szálakat és megérteni a miérteket eléggé izzasztó feladat! De ha mindez önös érdekkel és rosszindulattal párosul, akkor az már számomra eléggé nem összeegyeztethető a női kedvességgel és bájjal, amit képvisel a nemetek. Kérlek szórd az igét: Fejezzétek abba a életetek állandó cizellálását!
      Csókollak Timosz és ha hirdeted az igét Istennőnek kiáltalak ki!
      (ahogy most is)

      TIMOSZ EGY ISTENNŐ! :D

      Törlés
    2. szerintem nekem akkor férfiagyam van, mivel hasonlóan reagálok-viselem az efféle megnyilvánulásainkat. no de mivel Istennőnek kiáltottál ki, ezért első feladataim közt megritkítom fajunkat, a fent említett antiszoc-féle képződmények csak homokszemek a gépezetben. =)
      a KisPoczkok helyét meg feljebbteszem a táplálkozási láncon. ;D
      Éljen a Világbéke hehe

      Törlés
  3. Hm, néha a nők nagyon idegesítők tudnak lenni, mint a fenti leírásból is látni. De ez pech, hogy pont a Te melóhelyeden vannak ilyen ideggyenge nők! :(
    Persze tudomén, az ember nem választhatja meg a munkatársait...
    De ezt a posztot végig se bírtam olvasni, mert annyira ideges lettem a közepére a sok női hisztit olvasva... :( Bocsesz. (Pedig én aztán igazán lánypárti vagyok, sokkal többre értékelek egy nőt, mint egy pasit.)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...