2012. július 18.

Meleg volt a kasszánál

 Tegnap, meló után beugrottam az Aréna plázába ügyintézni, meg vásárolni a Tuskóban. Zöldséges lapcsánkát készítek a holnapi kirándulásra, meg hogy itthon is legyen néhány jó falat. De amíg molyoltam a boltban, azalatt rájöttem, hogy a pár forint megtakarítás miatt nem fogok száz kiló cuccal végigbumlizni Pesten! Így csak néhány finomság és egy fogkrém került a kosárba. A pénztárnál két srác állt előttem. Tőlem fiatalabbak voltak és éreztem, hogy valami megmagyarázhatatlan (erő?) dolog miatt érdekesek lesznek számomra. Pedig akkor még csak egy gyors scan-en voltam túl. Az egyik srác magas volt és erősebb testalkatú, de nem kövér. Olyan kisfiúsan aranyos arccal. A másik srác pedig inkább a külsejére igényes, belőtt sérós srác volt. Szürke, óriás nyakkivágású pólóban volt, mely alatt a mellkasa nagy része premier plan-ban volt. Ekkor vettem észre, hogy a mellkasán  és az arcán is egyaránt 3 napos borosta volt. Mondjuk a felső testén diszkrétebben szétszórva. Az jutott eszembe, hogy annak idején a Füles újságban voltak ilyen pont-összekötős játékok. Ha Zseninek ilyen lenne a mellkasa én, amíg alszik, biztosan összekötném ezeket a pontokat, mert kíváncsi vagyok, hogy milyen kép jön ki a végén...

 A magasabb srác kicsit túlvezérelt volt, mert a kezében lévő szürke felmosó vödör valahogy túl snassz volt, hogy a fülénél fogja. Elkezdte hát dobnak használni. Nem zavarta, hogy ott állok mögöttük, illetve az oldalán, mert aztán már féloldalt állt a pénztárnál. Az alacsonyabb, sérójára igényes srác rászólt, amikor észrevette, hogy észrevettem "Őket". A magasabb pont lesz@rta, hogy ott vagyok. Láttam rajta, hogy az "És akkor mi van?" kérdés fut át rajta. Sőt! ezután még jól meg is símogatta (provokálva engem ! :) ) a szürke pólós bal vállát és lapockáját. Kétszer is, hátha kétségeim támadnának. Eloszlatta őket. :) 
 Ezután, csak hogy teljes legyen az őrület, felvette kalapként a vödröt a fejére. Eddig bírtam fa arccal. Elkezdtem mosolyogni. Ekkor szó nélkül beleegyeztem, hogy csak nyugodtan csinálja a túlvezérelt a műsort, mert inkább élvezem, mint zavarna. Meló után, meg különösen jól esett, hogy elterelődik a figyelmem. Nagyon kis kedves párocska volt! Jó volt látni őket. Olyannyira, hogy majdnem utánuk szóltam, hogy ha nem sietnek, akkor üljünk le egy üdítő mellé, mert érdekesek és aranyosak voltak. Meg persze jó lett volna a hozzám hasonlókkal beszélgetni. De meló után voltam, le volt lakva az arcom is és ráadásul úgy is voltam felöltözve, mint valami biztonsági őr. Így hát felejtős lett a meghívás. Már bánom.

 Majd legközelebb! :) Akkor már nem leszek mulya és szólni fogok. 
Vagy ha éppen olvassák a srácok, akikről szó van, akkor jelezzenek bátran!  


7 megjegyzés:

  1. á, de jót nevettem, elképzelem, ahogy Zseni békésen alszik, te meg zseblámpával és tollal a kezdeben pontokat kötögetsz. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha a végén nem egy poczok képe lenne egy szívben, én valószínűleg leepillálnám a nem odaillő részeket. Abból biztosan tanulna! :)

      Törlés
    2. áh, úgy szeretem a betűidet. mindig jókedvre derítenek =)

      Törlés
  2. Igen, ez a rész amit Timosz kiemelt valóban vicces, viszont érdekes, hogy itt Magyarországon ilyen finoman de mégis erőteljesen "felvállalják" néhányan a vonzalmukat. Én mikor ilyeneket látok, csak mogorva arccal, borúsan nézek rájuk. Pedig...pedig én is olyan anyagból vagyok gyúrva, mint ők.
    Az előbb villámlott, esőőőőőőőőő jön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a végén az irigységtől egy sárgarigóvá válnál... :D

      Inkább te is örülj, hogy vannak, akik nem olyan gyávák, mint mi! :) Bár a héten én, illetve mi is bátrabbak voltunk Zsenivel. Büszkék is vagyunk magunkra! Persze mi lightosabban tettük, de azért, akinek volt szeme az láthatta.

      Te meg nézhettél volna minket is morcosan, pedig még egy Souvenir nevű macival is kedveskedtél nekem, akire esetleg másnap durcásan néznél... Hmmm?

      Igazam van? Nem? De. :)

      Törlés
    2. "áh, úgy szeretem a betűidet. mindig jókedvre derítenek =)"- egyetértek Timosszal. :)
      Sárgarigó, háhá, és, ha elvörösödöm, akkor vörösvércse leszek? :D
      Én mostanában már nem vok durcás arcú, valahogy nem nagyon érdekelnek a párok, mint látványosságok. Persze, tegnapelőtt a Zárkádban volt egy fiúpár, ahol az egyik beleaffektált a telefonjába:-Hálló?
      De mi ilyenkor csak összenézünk Juliska barátnőmmel és nevetünk egyet, majd megjegyezük:-Ő is ilyen,mint mi.

      Törlés
    3. Az affektálást én sem (Mi sem) bírom elviselni. Egyszerűen kiráz a hideg tőle és olyankor a legszívesebben jól lemorognám a "lányt", hogy fejezze abba magát, mert amit csinál az elég visszataszító.
      A másik, amit nagyon utálok, azt én csak úgy nevezem, hogy "nyamvadtosító képző" használata. Ez a "-csi" végű mindenre igaz. Illetve nem. Attól, hogy valaki azt mondja, hogy bocsi, már nem kapok hányingert. De a minden mástól hánycsizok! Valamint még ide tartozik az "i" helyett használt "Y" indokolatlan használata! Hugikám, amikor nem nagyon jófej, akkor így fejezi be a leveleit: Puszcsy Lávcsy Szercsy!
      Ma már csak PLSZ rövidítést használ, amiből tudom, hogy még mindig az életemre tör, csak már nem nagyon.
      :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...