2012. július 18.

Vége a lazázásnak

 Véglegesítve lettem!

 Ma le kellett mennem a főnökhöz a csopvezemmel a délután folyamán. Gondoltam, hogy a próbaidő vége miatti szemle lesz, de a végét nem tudtam, hogy mi lesz. Sejtéseim voltak, de csak részben jöttek be.

 A kezdetkor csak a szokásos blabla volt. hogy érzem magam, hogyan ítélem meg a munkám... Majdnem teljesen őszinte voltam. Nem. Teljesen őszinte voltam, csak féligazságokat mondtam. Ezt látta a főnök is. Azt mondta, hogy úgy érzi, hogy nem vagyok "elég  tökös", mert úgy látja, hogy nem csaptam még szét a csajok között. "Faszányos" - gondoltam. Azt mondtam neki, hogy szakmai kérdéseken alapuló hisztikben a 3 hónapommal nem lehetek kompetens személy, aki rendet tud tenni a feromonfelhőben hisztiző nők között. Ezen mosolygott, de megértett. Ismét elmondta, hogy ő engem egy kisebb csoportvezetőnek szán a letiltással foglalkozókhoz. Itt ismét csak magamban kiabáltam, hogy "Neeem! Én ezt nem akarom! csak a saját munkámat végezni jöttem, nem pedig a klimaxos picsák között rendet rakni!!!" Fa arccal néztem rá, de a görcs kezdett a gyomromban kialakulni, hogy mi lesz ennek a vége. Mert, hogy valamilyen fordulatos vége lesz a sztorinak, azt már éreztem. Jött is a fordulat! 

 Éva el fog utazni a kengurukhoz - ahogy arról ő is hetente legalább 2x számot ad - és amíg ő oda lesz, addig én veszem át a munkakörét tokostul, vonóstul. Ezt tanítgatta nekem az elmúlt időszakban Antiszoc. De még nem érzem magam arra készen, hogy ellássam a munkáját! Amikor viszont megkérdezte a főnök, hogy el tudom-e vállalni, akkor meg voltam lőve. Ha azt mondom, hogy nem, akkor pöcs vagyok és felmerül a kérdés, hogy miért? Ráadásul nincs is más alternatíva, hogy a munkája el legyen látva, hiszen nem lehet a bíróságok, végrehajtók, önkormányzatok felé nem lehet egy üzenetet küldeni, hogy jegelje magát egy hónapig (!!!) mindenki, amíg visszaérkezem. Ha azt mondom, hogy el tudom látni, akkor viszont magamat szívatom meg a fentebb leírt okok miatt. 22-es csapdájába kerültem. Így hát szemem nem rebbenve 2 mp gondolkodás után rábólintottam. Elvállaltam a munkáját. Az mondjuk valamelyest megnyugtat, hogy a bíróságok is nyári szünetre mennek augusztusban. 

 Marcsinak elmeséltem, hogy mi történt a megbeszélésen, aki teljes nyugalommal csak ennyit mondott: "Most mit izgulsz? Tudtad, hogy ez lesz." Ja, ja. Tudtam, csak a mértéke nem olyan, mint amire én számítottam. Arra gondoltam, hogy mivel nekem még van mellette más melóm is, így Éva melójának csak az ötödét fogom megkapni. Maszkimum a felét. de az egészet?! Az rengeteg! Sokszor előfordult, hogy amikorra beértem az irodába, ő már dolgozott és amikor mentem, ő még dolgozott! Jézusom! Ott fogok lakni egész jövő hónapban! Királyos lesz!

 De azért most még inkább izgalmas! Meg persze tök jó, hogy ennyi bizalma van a főnökömnek irántam! 

7 megjegyzés:

  1. Gratula!! Hétvégén ünneplés?? PLSZ

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, hát így kell ezt, kéremszépen! :) Semmi nyugalom, őrizzük a pánikot! Jól tetted, hogy bólintottál, a rendrakás is menni fog! Fogd fel úgy, hogy jó hogy megkaptad Éva munkáját! Legalább van valami olyan, amit csak te tudsz, vagyis nélkülözhetetlen leszel, vagyis nem rúgnak ki, vagyis van munkahelyed. Sok a munka? Előfordul. Én minden héten más kolléganőm helyett dolgozom. Legalább majd kölcsönösen ecsetelhetjük egymásnak, hogy mennyit dolgoztunk! :) Húzzuk a strigulát, mint a suzukis reklámban. Nagyon, nagyon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A munkából nem baj, ha sok van, mert kelleni fogok. Zseninek ecseteltem is az aggodalmaimat, de ő is csak azzal nyugtatgatott, amitől a frász jön rám. Azt mondta, hogy ügyes leszek és megállom a helyem majd ebben a nekem új munkában. Tök jó, hogy ilyen sokat kinéz belőlem! Hétfőre magabiztosra gyúrom magam és addigra én is el fogom hinni, hogy menni fog. És akkor tényleg úgy kell, hogy legyen! :)
      Neki úgy jellemeztem ezt az egészet, mint akit bevágtak egy mély vízbe egy kis gumicsónakkal...

      ... a cápák közé.

      Majd meglátjuk, hogy egy hónapig bírom-e a csónakommal. Nagyon remélem, hogy igen! Mert azt akarom!

      Egyébként, azt tudtad, hogy a Suzukis reklámból a srác "kolléga"? Láttam a reglapját, de már megtalálta a tündérmackóját...

      Törlés
    2. Akkor sok sikert és jó szelet kívánok a vitorlásodnak a nyílt tengeren... vigyél cápairtót :)

      Ó, tényleg kolléga? Nahát. Vajon hány munkatársunk dolgozik a médiában anélkül, hogy tudnánk róla? :)

      Törlés
    3. A sok siker és a jó szél rámfér. Vicces, de azt vettem észre, hogy ha egy bizonyos alsó van rajtam, akkor a napom is jól alakul. Azt hiszem szeptemberig minimum naponta kell mosnom, hogy ne legyen gixer a munkahelyemen.
      Ezt leírni is gáz volt, de tényleg van benne valami. Rajtam és nemes szervemen kívül. :D

      A médiáról tudnék egy külön poszt írni! De a fentebb írtakra is úgy gondoltam, hogy már mindenki tudja...

      Ha nem felejtem el, meg is írom a média és a melegség kapcsolatát az én szemszögemből. Jónéhány évvel ezelőtt olyat éltem át, amit talán még Zseninek sem meséltem el. Na, majd itt!

      Lehet izgulni, hogy mit fogok írni! :)

      Én meg izgulhatok, hogy ne pereljenek be!

      Törlés
  3. gratulálok. költöztesd be Zsenit is, úgy mindjárt kellemesebb lesz az az ottlakás =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lehetne, nem csak oda költöztetném be az én kedvesemet. De, ha belegondolok ez mégsem jó ötlet. Hamarosan fenékbe lennék billentve, ha sűrűn és zárt ajtók mögötti meetingek sora venné a kezdetét. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...