2012. július 24.

Ecuador - Ki olvas engem itt?

Kínzó kérdés rovat


Ecuador - Ki olvas engem itt?

Ez a kérdés merült fel bennem az előbb. Emiatt minimum 1, de maszkimum 10 ember válaszát várom a megfejtéssel! :)
De, most komolyan!

Ecuador- Quién esta leyendo mis historias de este país? Espero mensajes de minimo 1 hasta 10 personas.. (que no tengan miedo los hombres guapos )


(Nem tudok spanyol nyelvül. A kérdéseket kiguglifordítóztam. Ha valaki tud és segítene nekem a kérdéseket kijavítani, annak a vendége vagyok egy itallapra! Köszönöm!)


 Ez meg csupa apró betű! Ki kellene hagynod ennek a résznek az olvasását, mert csak hunyorítasz! :) Áááh! Beszélhetek én neked!

7 megjegyzés:

  1. Szia! Én szoktalak olvasni szinte rendszeresen, és most végre már kommentelek is! :D
    A spanyolra: Mi a neve annak amit elolvasott ennek az országnak a történelméről? Legalább 1, - személyig várjuk a te válaszodat!
    Nem tudom mennyit segítettem XD....

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia Gray! Örülök, hogy itt is látlak kommentelni! Spanyolból sokat segítettél! :) Most még jobban meggyőződtem arról, hogy a Gugli fordító egy ánuszt is megjárt termék.
    Ha helyesen meg tudnád írni a mondatokat spanyol nyelvül, akkor én azt jól kitenném a posztba és persze nagyon megköszönném!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz újra! :D
      Hát nem tud a googli semmit sem. Főleg, mert nincsenek benne a logikai kapcsolatok, meg az értelem. Nem is ragozom tovább, az! :D
      A képek szereplő dolgokat kellene spanyolra?
      Vagy vannak elő megírt mondatok?

      Törlés
    2. Köszönöm előre is a segítséged!
      Igazából a fentebb megírt gondolatokat kellene lefordítani spanyolra.

      Ecuador - Ki olvassa ebből az országból az én történeteimet? Minimum egy, de maximum 10 ember jelentkezését várom. (Helyes pasik ne kíméljenek!:) )

      hát így ennyi lenne kábé

      Törlés
    3. Ó nincs mit:P Bár bevallom egyébként én sem tudok spanyolul, de szerencsémre van itthon egy jó testvérem aki tud. Háháh...:P A fordítás ez:

      Ecuador- Quién esta leyendo mis historias de este país? Espero mensajes de minimo 1 hasta 10 personas.. (que no tengan miedo los hombres guapos )

      Zárójelben megjegyzem, hogy a ne kíméljen nincs a spanyol nyelvben, ezért a ne féljenek írni van helyette. ^^

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...