2012. július 17.

I love Russia, Part XIII. - Tbilisi Massage


Grúzia fővárosában, Tbilisziben, azaz თბილისი-ben az 1800-as évek végén, egészen pontosan a 90-es évek elején járt egy jó szemű és kíváncsi fotós. Ott kapta le a következő férfiakat, akik egy fürdőben voltak. Az egyik barát a másikon szeretett volna segíteni, hogy megfeszült izmait kicsit lazítsa. A masszázs egy új megközelítése látható a következő fotósorozaton. Az izomlazításban teljesen kezdő barát, hogy mekkora sikert aratott a masszázsával, a mai napig rejtély. Aki kipróbálta a következő képsorokat élőben is, szóljon! :) A frizurát, viszont nem szeretném, ha divatba jönne! :P















10 megjegyzés:

  1. a csuklómra is grúzúl van tetoválva, egyből azon a szón akadt meg a szemem =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy mennyire gyors vagy! Alig aktiváltam ezt a poszt!
      :)
      Méghogy ne lennél Istennő! :)
      Csókollak!

      Törlés
  2. jókor voltam jó helyen ;) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mit varrattál grúzul a csik..., azaz a csuklódra?
      Tippelek párat:
      "Ez itt a karlánc helye"
      "A pontos idő 7.38 ... valahol a nagyvilágban"
      "Az ábrándozás az élet megrontója, de én élvezem!"
      "A kivétel erősíti a vakbelet."
      "Isten bizony, ateista vagyok!"

      Eltaláltam valamelyiket? :)

      Törlés
  3. ;D te nagyon kész vagy. állandó desszert ebéd mellé a humorgombóc? =)

    sajnálom kedvesem, egyik sem nyert. Ön kiesett, viszlát! =)
    "illúzió" van rátetoválva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem eszem a humorgombócot! Tudod, vidéken nőttem fel és még nem fejlődött ki az agyam rendesen, ezért miatt van az, hogy míg más egy büdös, bunkó paraszt lett én meg nem. Én lediplomáztam és a gereblyét is le tudom írni helyesen.
      Azért miatt vagyok ennyire, vicces, hogy azt gondolják nincsen eszem, pedig eszem reggel, délben és este is! Elterebélyesedett a felfogásom és mindent a visszájára tudok forgatni elméleti és gondolati síkon is.
      Ez által találtuk ki példuál azt gyermekkoromban azt a barátaimmal, hogy pénzérmékről adunk egymásnak bece nevet. Feri volt a Frank, Jocó a jen, én Pengő és Anti Talentum.

      Na, kiskezitcsókolom! Megyek az üvegházba meggyomlálni a diófát! :)

      Egyébként meg kiskegyed a szerelem istennője! Tudom ám! Hiszen Illúzió a Szerelem!

      Törlés
  4. sosem tudom, mikor tetszik komolyan beszélni :P
    kicsit mintha ellentmondásos lennél. büdös bunkó paraszt=kifejlett agy?!? merem remélni ez csak viccnek lett szánva.

    bizony, a szerelem illúzió. illékony, múlékony, a boldogság origója =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előbb nem beszéltem komolyan, de most De.

      Csak össze szerettelek volna zavarni, hogy komolyan vedd a komolytalanságomat. Vagy mi. :)
      Küldetés teljesítve.

      A szerelem nálam még nem illékony, mert belenyúltam a tutiba és mocsok, önző módon másnak nem adok belőle, csak annak, akitől kaptam.

      Törlés
    2. És ne tessen magázni! :(

      Törlés
  5. gonoszPoczok >)

    örülök ha nem illékony, maradjon is így ;)
    nem magázlak blőőő :P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...